اخبار بازی

یوبیسافت هک شدن احتمالی سورس کد بازی Watch Dogs: Legion را بررسی می‌کند

شرکت Ubisoft اعلام کرده که از ماجرای پیرامون هک شدن سورس کد بازی Watch Dogs: Legion آگاه است و آن را بررسی می‌کند. بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Watch Dogs: Legion

در ماه گذشته یک گروه باج‌افزار به‌نام Egregor مدعی شد که از نتورک داخلی دو شرکت Crytek و Ubisoft داده‌هایی را به‌دست آورده است. حال این گروه مدعی شده که در یک نمونه “تقلید زندگی از هنر”، سورس کد عنوان Watch Dogs: Legion را در سطح اینترنت افشا کرده که حجم آن به چیزی حدوو 560 گیگابایت می‌رسد.

یکی از سخن‌گویان یوبیسافت در این مورد به رسانه یورو گیمرز گفت: “ما از ادعای این گروه آگاهیم و در حال حاضر احتمال وقوع یک حادثه امنیتی دیتا را بررسی می‌کنیم.”

طبق گزارش DSOGaming، افشا شدن سورس کد بازی می‌تواند به مادِرها (Modders) این امکان را بدهد که مادهای بیشتری را فعال کنند. علاوه بر آن، این احتمال وجود دارد که امکان بهینه‌سازی بیشتر بازی نیز برای Modderها فراهم آید. با اینکه نسخه PC بازی Watch Dogs: Legion تاحالا کرک نشده، اما ریسک این موضوع نیز برای یوبیسافت بالا رفته است.

این عنوان هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است و همچنین در زمان عرضه بر روی کنسول‌های نسل بعدی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید بررسی بازی Watch Dogs: Legion را هم‌اکنون از بازی سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. هکری که به هکر بزنه شاه هکره:D:Dاینا یه بازی درست کردن که همه چی و هر چی رو میشه هک کرد یکی پیدا شده گفته اون بازیه بیاید من هک واقعی رو بهتون یاد بدم اینه:D:D
    حالا خارج از شوخی 560 گیگ چه خبره.؟:Dما فکر میکردیم رکورد COD mw هیچکس تو این نسل نمیتونه بشکنه مثل اینکه اشتباه فکر میکردم:D:D

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا