اخبار بازی

تاریخ رویداد جدید یوبیسافت در تابستان مشخص شد

رویداد E3 شاید مرده باشد، اما ماه ژوئن (خرداد/تیر) هنور هم زمانی است که آینده صنعت تا سال بعد مشخص می‌شود و بازی‌های جدید معرفی معرفی ‌می‌شوند. قبلا رویدادهایی مثل Xbox Games Showcase و Summer Game Fest در این ماه تایید شده بودند و حالا نام دیگری هم به این لیست اضافه شده است.

کمپانی یوبیسافت اخیرا در اپلیکیشن X یک رویداد Ubisoft Forward showcase را برای تاریخ 10 ژوئن (21 خرداد) اعلام کرده است که بصورت زنده پخش خواهد شد. این شرکت می‌گوید آپدیت‌ها را به اشتراک می‌گذارد و درمورد عناوین آینده نیز در نمایشگاه صحبت می‌کند، اما هیچ جزئیات خاص دیگری را به اشتراک نگذاشت.

احتمالا این رویداد فرصتی خواهد بود برای رونمایی کامل از بازی موردانتظار Assassin’s Creed Codename Red. پیش‌تر، یوبیسافت اعلام کرده بود که بازی RPG و جهان‌باز جدیدشان تا قبل از ماه آپریل 2025 منتشر خواهد شد، اما شایعات حاکی از این هستند که سازندگان میخواهند آن را در پاییز 2024 عرضه کنند و این رویداد می‌تواند این شایعه را تایید یا رد کند.

یکی دیگر از بازی‌های مهمی که یوبیسافت برای امسال آماده کرده است، Star Wars Outlaws است . عنوان اکشن-ماجراجویی جهان باز توسعه یافته توسط Massive Entertainment که رسما برای امسال برنامه ریزی شده است، اما لیک‌های قبلی ادعا کرده اند که در نیمه اول سال 2024 منتشر خواهد شد، بنابراین این احتمال وجود دارد که بازی در حال حاضر نزدیک به انتشار باشد و یا حتی بطور همزمان با برگزاری رویداد مذکور، منتشر بشود.

درنهایت باید صبر کرد و منتظر بود تا بفهمیم یوبیسافت چه برنامه‌ای برای بازی‌های آینده‌اش دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا