اخبار بازی

یوبیسافت رسما از پلتفرم Assassin’s Creed Infinity رونمایی کرد

شرکت Ubisoft در جریان جشن پانزدهمین سالگرد سری Assassin’s Creed، با تأیید شایعات ماه‌های گذشته از پروژه Infinity رونمایی کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی  Assassins Creed Codename RED

همان‌طور که از قبل شایعه شده بود، Assassin’s Creed Infinity نه به عنوان یک بازی، بلکه به عنوان یک پلتفرم برای عناوین تک‌نفره، مولتی‌پلیر و همچنین روایت داستان زمان حال مجموعه Assassin’s Creed عمل خواهد کرد. به‌طور کلی، اینفینیتی در آینده یک نقطه ورود برای این مجموعه خواهد بود.

مارک الکسیس کوت، مدیر فرنچایز Assassin’s Creed در صحبت‌های خود با یوروگیمر از Infinity به عنوان یک تغییر مهم و بزرگ در این سری محبوب یاد کرده و گفته: «با Infinity، ما بهتر از همیشه از داستان گسترده خود نگهداری خواهیم کرد و این هاب به ما کمک خواهد کرد تا به چنین هدفی دست یابیم.»

پلتفرم Infinity محل اصلی قرارگیری پروژه‌های RED و HEXE که به‌تازگی در رویداد یوبیسافت معرفی شدند، خواهد بود. کار کردن با این پلتفرم جدید برای بازیکنان، همانند داشتن یک دستگاه آنیموس توصیف شده است. شما قادر خواهید بود تا با عرضه بازی‌های جدید از سری (پروژه‌های RED و HEXE)، آن‌ها را در پلتفرم اینفینیتی به عنوان یک خاطره DNA انتخاب کنید. البته یوبیسافت تأکید دارد که این بازی‌ها همچنان در قالب سنتی فیزیکی عرضه خواهند شد، اما بازیکنان ابتدا در هنگام اجرای بازی، پلتفرم اینفینیتی را خواهند دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا