اخبار بازی

محتویات جدیدی برای بازی The Division 2 در راه است

علی‌رغم اینکه ابتدا قرار بود آپدیت 12 آخرین محتوایی باشد که به بازی اضافه می‌شود، اما حالا سازندگان اعلام کرده‌اند که همچنان با افزودن محتویات جدید از بازی پشتیبانی خواهند کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Division 2

مدتی پیش مدیر عامل شرکت Ubisoft یعنی آقای Yves Guillemot عنوان کرده بود با وجود اینکه استودیو Massive مشغول توسعه یک بازی Star Wars اپن ورلد است، اما این استودیو همچنان بر روی بازی The Division 2 کار خواهد کرد. او گفته بود که Massive Entertainment استودیو عظیمی است و با چندین استودیوی دیگر در سراسر جهان همکاری می‌کند.

حال استودیوی سازنده بازی The Division 2 نیز به‌طور رسمی این موضوع را اعلام کرده و با انتشار پیامی در توئیتر گفته: ” خیلی از شما متوجه شدید که آپدیت 12 در اصل قرار بود که آخرین آپدیت بزرگ بازی باشد، اما به‌لطف حمایت‌های متداوم شما، ما هم‌اکنون در مراحل اولیه توسعه محتویات جدید برای سال 2021 هستیم.”

“با اینکه وارد جزئیات شدن برای امروز هنوز زود است، اما نیاز نیست که زیاد منتظر بمانید. چرا که ما در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاعات بیشتری را به اشتراک می‌گذاریم.”

در ادامه این پیام می‌خوانیم: “در همین حال، ما مجددا می‌خواهیم بابت حمایت شما در دوره پس از عرضه The Division 2 صمیمانه تشکر کنیم. نمی‌توانیم به اندازه کافی تأکید کنیم که چقدر این موضوع برایمان ارزشمند است.”

علاوه بر آن، تیم توسعه‌دهنده ذکر کرد که مشکل کرش کردن بازی برای برخی کاربران با بالاترین درجه اولویت در حال بررسی است. همچنین گفته شده که سازندگان برای حل مشکل نبود بازتاب‌های Screen space و Volumetric fog بر روی PlayStation 5 به راه حل‌هایی نزدیک شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا