اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوتر

بازی مجانی Hyper Scape اولین عنوان Ubisoft در ژانر بتل رویال معرفی شد

ژانر بتل رویال (battle-royale) هنوز جزو محبوبت‌ترین و سودآورترین ژانرهای صنعت بازهای ویدیویی است. بعد از موفقیت عناوینی نظیر Fortnite، Apex legends و Call of Duty Warzone که تنها در ظرف 2 ماه 60 میلیون بازیکن را جذب خود کرد حالا نوبت به  Ubisoft رسیده  که  از بازی  خودش  در  این  سبک  رونمایی  کند J-C Guyot مدیر نوآوری بازی در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که استودیوی  Ubisoft Montreal نزدیک به دو سال در حال ساخت این بازی بوده است.

Hyper Scape  یک بازی مجانی در ژانر نبرد سلاطین خواهد بود که در آن بیش از 100 بازیکن با هم برای رسیدن به مقام اول درجهان و فوق ­ستاره شدن رقابت می‌کنند. سبک بازی شوتر اول شخص با مسابقاتی سریع در محیط­ هایی بسته و پر ازدحام است.

دسته ­های 3 نفره و منفرد از بازیکنان به شهر آینده گرایانه ، مجازی و بزرگ نئو آرکیدیا سرازیر می­شوند تا در نبردی بی­ امان شرکت کنند. سریع از خیابان های تنگ و باریک به روی سقف خانه بپرند و یا به محل ­های سرپوشیده ، بسته و مرگ ­آور تغییر مکان دهند.

در بازی Hyper Space بازیکنان توانایی­ هک کردن خواهند داشت و به همان صورت که می­توانند از اسلحه ­ها استفاده می کنند قادر به غارت کردن نیز خواهند بود. هک توانایی­های دفاعی و تهاجمی را به بازیکنان اعطا می­کند و با تمامی سبک­های بازی قابل تطبیق است. خنثی کردن مین انفجار، شناسایی موقعیت دشمن، حفاظت از یاران و هم تیمی‌های خود با ایجاد یک دیوار بزرگ یا نامرئی شدن و غافلگیر کردن دشمن تنها چند مثال ساده از توانایی های بازیکنان هکر است که می‌توانند بدون هیچ دردسری آنها را با هم ترکیب یا تعویض کنند. تمامی سلاح ­ها از طریق مکانیک Fusion قابلیت ارتقا به آیتم­ هایی پر قدرت‌تر را دارند. از دیگر خصوصیات مهم این بازی می­توان به مکانیک verticality برای پرش قائم به روی ساختمان­های بلند شهر نئوآرکیدیا اشاره کرد.

بازی Hyper Scape برای کامپیوترهای شخصی پلتفرم های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در زمانی که هنوز اعلام نشده عرضه خواهد شد با این حال نسخه PC در بخش­هایی از شمال آمریکا و قاره اروپا به صورت آزمایشی برای تست بازی با تعداد کاربران زیاد از امروز تا 7 جولای در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Akiba, post: 4797937, member: 31999″]
    از سمت فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی نامه رسیده بتل رویال بشه [B]نبرد سلاطین؟ 😀

    ولی نه خدایی جالب بود فارسی سازی شده:))

    در مورد خود بازی، احتمالا بازیی بوده که از یه ماه قبل E3 میخواستن هایپ کنند که New IP داریم و فلان و بیسار![/B]
    و مثل هر سال تا خرخره هایپ میشدیم براش!

    و بعد میدیدیم بتل رویاله و … 😐 شاید خوب شد E3 کنسل شد:))
    [/QUOTE]

    well it’s still far better than its Finglish term

    [URL=’https://fa.wikipedia.org/wiki/بازی_نبرد_سلاطین’]بازی نبرد سلاطین – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد[/URL]

  2. از سمت فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی نامه رسیده بتل رویال بشه [B]نبرد سلاطین؟ :دی

    ولی نه خدایی جالب بود فارسی سازی شده:))

    در مورد خود بازی، احتمالا بازیی بوده که از یه ماه قبل E3 میخواستن هایپ کنند که New IP داریم و فلان و بیسار![/B]
    و مثل هر سال تا خرخره هایپ میشدیم براش!

    و بعد میدیدیم بتل رویاله و … 😐 شاید خوب شد E3 کنسل شد:))

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا