اخبار بازی

Ubisoft و به تعویق انداختن انتشار یک بازی تا بهتر شدن وضع فروش Wii U

در حاشیه E3 امسال، آقای Yves Guillemot از یوبی سافت تایید کرد که این شرکت یک عنوان آماده انتشار برای کنسول Wii U در دست دارد اما آنرا زمانی منتشر خواهد کرد که وضعیت فروش این دستگاه بهتر شده باشد.

ماه قبل شایعاتی درباره ساخت ZombiU 2 به گوش می رسید. نمی توان به طور قطع گفت که بازی مذکور همین عنوان است، اما می توان گفت که ظاهرا یوبی سافت از سرمایه گذاری خود بر روی Wii U عقب نشینی کرده است.

آقای Guillemot در مصاحبه با Polygon گفت: "ما تعداد عناوین خود را با آمار هایی که دستگاه [Wii U] از خود به جا گذاشته هماهنگ کردیم. ما هنوز Just Dance را داریم که با ویژگی های دستگاه هماهنگ است. Watch Dogs را داریم و چند عنوان دیگر که هنوز عرضه نشده اند، مخصوصا یک بازی که برای انتشار آن منتظر فراگیرتر  شدن دستگاه هستیم."

او ادامه داد: "ما عدد خاصی برای فروش دستگاه در نظر نداریم. فقط می خواهیم این کنسول فراگیرتر شود تا انتشار بازی، ارزش تبلیغات و سرمایه گذاری ها را داشته باشد."

او درباره وضعیت Nintendo گفت: "Nintendo بازی های فوق العاده ای در دست دارد. انها می توانند با قیمت ها و بازی های خوب، به فروش دستگاه کمک کنند."

در صورت برآورده نشدن این شرایط از جانب Wii U، آقای Guillemot گفت که این بازی "ممکن است عرضه نشود و یا برای دستگاه دیگری عرضه شود."

شکی نیست که کنسول Wii U این روزها شرایط خوبی را از لحاظ فروش تجربه نمی کند. باید دید که آیا Nintendo خواهد توانست در E3 امسال این کنسول را نجات دهد؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا