اخبار بازی

Ubisoft: “نادیده گرفتن اشتیاق طرفداران برای انتشار سالیانه Assassin’s Creed احمقانه است.”

Assassin’s Creed، سری بازی های مشهور Ubisoft است که در طول حضور 6 ساله خود در صنعت بازی سازی، 6 عنوان اصلی و 10 عنوان فرعی از آن منتشر شده و هفتمین عنوان اصلی آن به نام Unity نیز به تازگی معرفی شده است.

بسیاری از طرفداران و منتقدین عرضه سالانه این سری را نکته ای منفی دانسته و خواستار بازنگری در این سیاست Ubisoft شده اند. اما در مصاحبه با Edge، آقای Lionel Raynaud از Ubisoft گفت: "ما می توانیم هر سال یک Assassin’s Creed ارائه کنیم، زیرا هر سال از ما یک Assassin’s Creed جدید خواسته می شود."

او ادامه داد: "تا وقتی این مسئله پا بر جاست، نادیده گرفتن اشتیاق هوادان برای عرضه سالیانه این عنوان احمقانه است. البته این مسئله برای ما فشار زیادی به همراه دارد، زیرا باید عنوانی ارائه کنیم که طرفداران را نا امید نکند."

"هر بازی جدید باید ارزش های اصلی این سری را به همراه داشته باشد و ما نیز باید مطمئن شویم که دیدگاه خوبی درباره Assassin بودن داریم. ما باید هر دفعه، بازی ای بسازیم که احساس بهتری به بازیکن بدهد و در مجموع بهتر باشد، و در عین حال جدید باشد و احساس Assassin بودن در دنیایی که خلق کرده ایم را منتقل کند."

شایعاتی مبنی بر وجود یک بازی دیگر از این سری به نام Assassin’s Creed: Comet نیز منتشر شده و گفته می شود که این بازی برای X360 و PS3 منتشر خواهد شد -برخلاف Unity که برای کنسول های نسل جدید و PC عرضه خواهد شد- و کامل کننده Unity خواهد بود.

 آقای Raynaud در این باره اظهار نظر نکرد اما گفت که شرکت Ubisoft دست از حمایت از XBox 360 و PS3 برنداشته و تا دو سال آینده برای این کنسول ها عنواینی منتشر خواهد کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا