اخبار بازی

UbiSoft: منتظر اطلاعات جدید از Far Cry 4 باشید

شرکت Ubisoft قول داده که به زودی اطلاعاتی در مورد عنوان جدید بازی Far Cry فاش نماید.

معاون ارشد و مدیر روابط عمومی بخش فروش شرکت Ubisoft آقای Tony Key با توجه به موفقیت تجاری ای که بازی Far Cry 3 بدست آورند، در مصاحبه ای با GameSpot، اینگونه می گوید: " ما واقعا به عنوان Far Cry بیش از پیش امیدوار شدیم و این بازی به یکی از بهترین ها و سزاوارترین ها در سبک خود، تبدیل شد. به همین علت ما تصمیم به ساخت نسخه ای دیگر از این بازی گرفته ایم که به زودی اطلاعاتی از آن را منتشر خواهیم کرد. "

بازی Far Cry 3 در اواخر سال 2012 عرضه شد و کار تهیه و ساخت این بازی توسط استدیو Ubisoft Montreal شکل گرفت. یک بازی در سبک FPS Open-World که در جزیره ای گرمسیری به وقوع می پیوندد. Jason Brady شخصیت اصلی این بازی است که در اتفاقاتی که روی می دهد از دست دزدان دریایی فرار می کند و بقیه ماجرا سر می گیرد.

همچنین آقای Key در مورد شرایط Open-World بودن نسخه بعدی این بازی نیز بیان می کند که در حال حاضر گیمر ها از تجربیات خطی خسته شده اند و بهتر است میزان این خطی بودن کاهش داده شود. در بسیاری از عناوین اخیر شرکت UBISOFT که عرضه شده اند، ترکیب عناصر و المان های یک بازی Open-World را گنجانده اند. Key در این ارتباط می گوید: " به نظر من ایده Open-World بودن بازی، آینده آنچه که شما فکر می کنید را نشان می دهد و این مورد دقیقا جایی است که سرمایه گذاری بخش عظیمی از منابع ما در این زمینه بوده است و این همان چیزی است که مشتریان دوست دارند. " او ادامه می دهد: " آن ها یک بازی خطی نمی خواهند! یک بازی Open-World می خواهند.! "

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا