اخبار بازی

Ubisoft: عنوان بعدی Splinter Cell ممکن است کاملا متفاوت باشد

همه ما می‌دانیم که Splinter Cell جدیدی برای XBox One در حال ساخت است ولی جزییاتی از آن در دسترس نیست. آخرین نسخه از این بازی یعنی Blacklist توانست نظر مثبت اکثر منتقدین را جلب کند ولی از نظر فروش، با فروش تقریبا 2 میلیون نسخه‌ای در دو ماه ابتدایی عرضه، نتوانست پیش‌بینی‌های مالی Ubisoft را تحقق بخشد. به همین خاطر احتمال یک شروع مجدد در این فرنچایز وجود دارد.
 
طی گفت و گویی با OXM، مدیر بخش انیمیشن استودیوی تورنتو، آقای Kristjan Zadziuk، ضمن تایید اینکه Ubi Toronto هنوز در حال کامل کردن فرمول جدید گیم‌پلی Splinter Cell است، در مورد آینده این IP گفت: "ما هنوز مثل  Assassin's Creed، به آن فرمول گیم‌پلی مد نظر خود نرسیده‌ایم و هنوز در حال تکامل هستیم. اگر به این سری نگاه کنید، هیچ دو شماره‌ای را پیدا نمی‌کنید که به طور کامل مثل هم باشند. این سری همیشه در حال رشد و تکامل و هماهنگ کردن خود با شرایط بوده است. برای من این مورد خیلی هیجان انگیز است. ما داریم به آن فرمول نهایی نزدیک می‌شویم. شاید موضوع این نیست که Splinter Cellـی بسازیم که مثل بازی‌هایی مانند COD هر شماره 15-16 میلیون نسخه بفروشد! شاید موضوع اصلی، ساخت بهترین Splinter Cellـی است که می‌توان ساخت."
 
مانند دیگر دنباله‌های Ubisoft، شماره بعدی Splinter Cell نیز ممکن است الهاماتی از دیگر فرنچایزهای Ubisoft داشته باشد، اما تیم Toronto طبق گفتهZadziuk ، هیچ گاه ایده‌ها را فقط کپی نمی‌کنند: "اینطور نیست که ما تمام روز یکجا بنشینیم و ناگهان بگوییم "حالا من اون ایده رو اضافه می‌کنم، چون برای بازی‌های دیگه جواب داده!" به عنوان مثال Farcry3 بازی بسیار وسیعی است و سازنده‌ها سعی کردند از راهی واقعی و پویا به شما دسترسی به نقشه محیط را بدهند. همچین چیزی در Splinter Cell جواب نمی‌دهد! فایده‌ای ندارد که Sam از یک برج بالارفته و در پایان یک دکمه را فشار دهد و از آن سر بخورد. از طرف دیگر، ما دید خود را از Active Sprint داشتیم اما موضوع کپی برداری از Assassin's Creed نبود بلکه راهی بود برای شناورتر کردن Sam در محیط!"
 
شماره جدید مجله OXM پس فردا منتشر خواهد شد که علاوه بر این‌ها، در مورد آینده سری Farcry و Assassin's Creed نیز مطالبی بیان شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا