اخبار بازی

Ubisoft به دنبال ساخت Assassin’s Creed بعدی؟

هنوز مدت زمان زیادی از عرضه عنوان Assassin’s Creed III نگذشته است اما بر طبق یک نظر سنجی که هنوز تایید نشده است، ظاهرا کمپانی Ubisoft خواستار نظرات طرفداران این سری برای دنباله ای بر این عنوان است.

 

سوالات شامل خواسته طرفداران مبنی بر عرضه سالانه دنباله ها، قابلیت Co-op و تاکید بیشتر بر روی بخش پلتفرمینگ شبیه بازی Uncharted 3 بود.

 

بنا بر گزارش The Gaming Liberty، این بررسی به طور کلی مربوط به عناصر مربوط به عنوان AC III، همانند گیم پلی، داستان و .. می‌شد اما این سوالات زمانی جالب می‌شوند که مربوط به دنباله و بخش Co-op می‌شدند.

 

یک سوال خاص می‌پرسد: " اگر قرار بود سال آینده نیز در دسترس باشد، چقدر احتمال دارد که شما نسخه بعدی در سری AC را خریداری کنید؟"

بر طبق این سوال، به نظر می‌رسد کمپانی Ubisoft تصمیم به تکرار نسخه های Brotherhood و Revelations که مربوط به سه گانه Ezio می‌شدند، گرفته است.

 

سوال بعد واقعا جالب است، که شرکت کنندگان می‌خواهد که تجربه خود در رابطه با بازی Uncharted 3: Drake’s Deception را در میان بگذارند.

بر طبق این سوال، به نظر می‌رسد این ناشر به دنبال تجربه ای بر مبنای set-piece های جالب تر است.

 

و در نهایت سوالی در رابطه با Co-op پرسیده می‌شود که از شرکت کنندگان حاضر می‌پرسد که یک ویژگی همانند drop-in/drop-out چقدر به لذت بخش تر شدن نسخه بعدی سری AC کمک می‌کند.

 

این نظر سنجی هنوز از طرف کمپانی Ubisoft تایید یا تکذیب نشده است و احتمال دارد که فقط یک شایعه باشد اما این کمپانی در گذشته در قبال ساخت AC III نیز چنین نظر سنجی انجام داده است.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا