اخبار بازی

Ubisoft از دلایل تاخیر Splinter Cell: Blacklist می گوید

825673index.jpeg

همان طور که احتمالا خبر دارید، دیروز اعلام شد که Splinter Cell: Blacklist با مقداری تاخیر در ماه آگوست عرضه خواهد شد. این تاخیر با توجه به این که در ابتدا قرار بود این بازی در بهار 2013 منتشر شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.


به همین جهت تهیه کننده ارشد Splinter Cell: Blacklist  آقای Alex Parizeau در مورد این تاخیر توضیح می دهد  که "از آن برای پولیش و پرداخت بیشتر به  بازی بهره خواهند گرفت." او ابراز داشت که عنوان Far Cry 3 هم قبلا دچار تاخیر شده بود، ولی بعد از آن شاهد درخشش و موفقیت دوچندان این بازی بودیم.

متن کامل صحبت های Alex Parizeau:


"ما امیدواریم که از آخرین تریلر Splinter Cell: Blacklist لذت برده باشید. همان طور که احتمالا همه شما خبردار شدید، تاریخ انتشار بازی 20 آگوست در آمریکا تعیین شده است. (که در اروپا 22 آگوست می باشد)"


"ما قبلا هم این موضوع را گفته ایم، ولی این  یکی از بزرگترین عناوین این سری بازی ها می باشد و آن را تا حد وسیعی گسترش داده ایم. ما در قبال تمام بخش های بازی یک اثر عظیم را خلق کرده ایم، از بخش تک نفره گرفته تا بخش co-op و مولتی پلیر و  مطمئن هستیم که این مدت زمان اضافی، تاثیر بسیار مثبتی در پولیش و پرداخت بیشتر بازی خواهد داشت. ما قبلا هم دیدیم که چنین تصمیمی چه کمک بزرگی به عنوان دیگر Ubisoft یعنی Far Cry 3 کرد و ما نیز به همان مقدار از این عنوان توقعات بسیار بالایی داریم. Blacklist به طور وسیعی از سبک های  متنوع و مختلف پشتیبانی خواهد کرد؛ از سبک Ghost گرفته تا Panther و Assault و آن ها را با یک سیستم اقتصادی کاملا جهانی ترکیب کرده ایم و این امر به طرز پیچیده ای بر روی روند ساخت این بازی تاثیر گذار بوده است و باید بگویم که ما همه این کارها را فقط به خاطر شما انجام داده ایم، فقط به خاطر هوادارانمان."


"ما برای Splinter Cell: Blacklist در ماه های آینده نقشه های بزرگی در سر داریم. سال 2013 قرار است سال بزرگی برای Sam و سازمان 4th Echelon باشد. همچنین یک تشکر ویژه دارم از طرف تیم Ubisoft در قبال همه حمایت ها و شور و شوقی که برای بازی ما نشان می دهید."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا