اخبار بازی

Ubisoft: عناوین Launch نسل بعد سطح بسیار بالاتری نسبت به نسل های گذشته خواهند داشت

اخیرا صحبت های زیادی درباره بازی های نسل بعد شده، اینکه مشترک بودن بسیار از این بازی ها با این نسل، نشانه خوبی نیست و فقط تعداد کمی از بازی ها "واقعا" متعلق به نسل آینده هستند.

Alain Corre، مدیر اجرایی یوبی سافت با این نظر مخالف است و به عقیده او عناوینی که در ابتدای عرضه کنسول های XOne و PS4 عرضه خواهند شد، در سطح بسیار بالاتری نسبت به نسل های پیشین هستند.

او در گفت و گو با سایت CVG، در جواب این سوال که آیا عرضه عناوین مشترک بین دو نسل به معنی استفاده نکردن از قابلیت های کنسول جدید خواهد بود، گفت: "درست است که تسلط پیدا کردن بر یک سخت افزار جدید زمان می طلبد، اما این بار ما خیلی زود همکاری خود را با سونی و ماکروسافت شروع کردیم. ما معماری هسته سخت افزاری این کنسول ها را درک کرده ایم و تولیدات خود را با امکاناتی که در اختیار ما قرار می دهند هماهنگ کرده ایم."

او ادامه داد: "بازی های جدید ما، Watch Dogs و AC4 از میزان قابل توجهی از پتانسیل این دستگاه ها استفاده خواهند کرد. البته با گذشت زمان، مهندسان و طراحان ما راه های بهتری برای استفاده از این سخت افزار ها پیدا خواهند کرد، اما این عنوانین برای شروع به کار کنسول ها بسیار خوب هستند."

"چیزی که امروز واضح است این است که خط مقدم عناوینی که برای نسل بعدی کنسول ها وارد بازار خواهند شد، در سطح بسیار بسیار بالاتری نسبت به عناوینی قرار دارند که تا به حال برای Launch هر کنسولی عرضه شده."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا