اخبار بازی

Ubiosft می‌خواهد بازیکنان را در Assassin’s Creed IV سورپرایز کند

کارگردان هنری بازی Assassin's Creed IV: Black Flags آقای Jean Guesdon در طی گفتگویی که داشت، اعلام کرد که آن‌ها هرگز نمی‌خواهند که Assassin's Creed تبدیل به یک فرنچایز ضعیف و فرسوده شود و آن‌ها ایده‌های زیادی را برای جلوگیری از این اتفاق در ذهن خود، می‌پرورانند.
از آقای Jean Guesdon در مورد اعتقاد او به بازی و طرفداران AC پرسیده شود و او در پاسخ به این سئوال، این چنین گفت: "من فکر می‌کنم که این قضیه را اثبات کردیم که سری Assassin's Creed مطابق با خواسته‌ی بازی‌بازان بوده‌است."
وی در ادامه افزود: "ما ایده‌های بسیار تازه و متفاوتی را در ذهن خود داریم پرورش می‌دهیم و قصد داریم از آن ایده‌ها در سری AC استفاده کنیم. این فرنچایز هنور باید راه زیادی را طی کند!"
وی تصریح کرد: "همانطور که می‌بینید هنوز از محبوبیت AC کاسته نشده است بلکه هر روز به محبوبیت این سری اضافه می‌شود و با گذشت زمان، هنوز محبوبیت خود را حفظ کرده است. با مقیاس کنونی، ما قادر هستیم که مکانیزم گیم‌پلی این بازی را به شدت ارتقا دهیم و با تنظیمات و کاراکتر جدید از فرسودگی این سری جلوگیری کنیم."
پس از معرفی AC IV: Black Flags، خیلی از طرفداران از این معرفی سورپرایز شدند. زیرا در بازه زمانی بسیار کم بعد از AC III، نسخه‌ی جدید این سری معرفی شد. حال آقای Jean Guesdon در این مورد می‌گوید: "در ابتدا قرار بود این نسخه یک Spin-Off باشد. اما با توجه به این که این عنوان حاوی مضامین جالب و حجم بالای کار بود، تصمیم بر این شد که به عنوان Assassin's Creed IV ساخته شود."
او تصریح کرد: "وقتی که عدد 4 جلوی این نسخه آمد، ما به دنبال ایده‌های جدید و متفاوت گشتیم. زیرا می‌دانستیم که این نسخه، قرار است یک عنوان کاملاً جدید و متفاوت باشد. از سوی دیگر گیم پلی این بازی بسیار متفاوت‌تر شده است و سبب گشت که ما به دنبال تازگی بگردیم تا هواداران خود را غافلگیر کنیم."

آیا می‌توان ادعای یوبی سافت را مبنی بر تازه شدن Assassin's Creed IV پذیرفت؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا