اخبار بازی

Tyranny بازی جدید سازندگان Pillars of Eternity

«Obsidian Entertainment» استودیوی سازنده‌ی عناوین «Pillars of Eternity» و «Star Wars: KOTOR 2» بازی جدیدی در دست ساخت دارد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

 

«Tyranny» در جهانی کاملا جدید و منحصر بفرد و در سبک نقش آفرینی داستان محور خواهد بود.

 

بازیبازان در نقش شخصیتی قابل تنظیم بنام «Fatebinder» خواهند بود. کسی که رفتارهای گذشته و آینده‌اش جهان بازی را شکل خواهد داد. انتخاب جزئیات از گذشته‌ی شخصیت اصلی در جهان بازی تاثیر خواهد گذاشت و داستان دارای شاخه‌های مختلفی خواهد بود.

 

 src=https://uupload.ir/files/r6s_tyrrany.jpg /></p><p> </p><p>Fatebinder یکی از نیروهای ارتش یک ارباب شیطانی است که جهان را تحت سلطه‌ی خود قرار داده است. بازی تا حدودی شبیه اتفاقات بعد از یک بازی نقش آفرینی معمولی است با این تفاوت که اینبار قهرمانان موفق نشده اند.</p><p> </p><p>Tyranny در تاریخی نامشخص در سال 2016 میلادی عرضه خواهدشد. برای اطلاعات بیشتر به <a href=http://www.tyrannygame.com/ >وبسایت</a> بازی مراجعه کنید.<br/>  </p><p><a class=om-news-src href=http://www.vg247.com/2016/03/16/new-obisidian-rpg-tyranny-out-sometime-this-year/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=محمدامین یوسف زاده1394-12-27

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا