اخبار بازی

به‌ زودی دو مدل جدید از کنسول نینتندو سوییچ معرفی می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ

سال گذشته شایعاتی مبنی‌بر عرضه مدل قوی‌تر کنسول نینتندو سوییچ در سطح اینترنت پخش شد. امروز Wall Street Journal خبر از برنامه‌ی شرکت نینتندو برای آینده می‌دهد و این‌طور که به نظر می‌رسد، کمپانی قصد معرفی و عرضه دو مدل جدید از نینتندو سوییچ را برای سال 2019 دارد.

به گزارش «وال استریت ژورنال»، مدل اول دارای ویژگی‌های بهبود یافته خواهد بود که هدف این کنسول، گیمرهایی است که به جزئیات گرافیکی اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. البته ظاهراً این نسخه به قدرتمندی پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان اکس نخواهد بود. مدل دوم، یک کنسول کاملاً ارزان‌تر بوده که هدف آن گیمرهای کژوال است و نینتندو آن‌را به عنوان جانشین برای کنسول دستی 3DS می‌بیند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، مدل ارزان‌تر برای کاهش قیمت برخی از ویژگی‌ها را به طور کامل از دست داده که ازبین آن‌ها می‌توان به عدم وجود حالت ویبره اشاره کرد. قرار است هر دو مدل در جریان E3 2019 رونمایی و چندماه بعد عرضه شوند. به طوری که نینتندو بتواند با استفاده از هر دوی آن‌ها، هنگام عرضه Pokemon Sword & Shield، Animal Crossing و کریسمس بازار را در دست بگیرد.

از آن‌جایی که این دومین بار است همچین شایعه‌ای منتشر می‌شود و این بار به طور رسمی توسط رسانه‌ی یاد شده مورد پوشش قرار گرفته، احتمال می‌رود همچین موردی ظرف 3 ماه آینده به حقیقت بپیوندد.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا