اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

تاریخ عرضه بازی Twelve Minutes مشخص شد

در جریان رویداد Xbox & Bethesda Showcase، تاریخ عرضه بازی Twelve Minutes مشخص شد.

Twelve Minutes

بازی Twelve Minutes که پس از معرفی اولیه در سال 2019 محبوبیت خاصی پیدا کرد و حالا لوییز آنتونیو، سازنده بازی، اعلام کرده است که Twelve Minutes پس از چندین تاخیر در تاریخ بیست و هشتم مرداد عرضه خواهد شد. در این رویداد تریلری هم از بازی دیدیم که در آن دوباره به داستان بازی و سه شخصیت اصلی پرداخته شد.

این بازی تعاملی داستان مردی با صداپیشگی جیمز مک‌آووی را دنبال می‌کند که در خانه خود مورد حمله فرد دیگری با صداپیشگی ویلم دفو قرار می‌گیرد و بیهوش می‌شود. حالا او خود را گیرافتاده در یک چرخه دوازده دقیقه‌ای پیدا می‌کند و باید برای نجات خود و همسرش با صداپیشگی دیزی ریدلی تلاش کند.

لوییز آنتونیو درباره این بازی گفته است که: (( این عنوان ژانرهای فیلم و بازی را با هم مخلوط می‌کند و این بازیگران خارق‌العاده بهترین گزینه برای ارائه نوع جدیدی از سرگرمی هستند.))

استودیو Annapurna Interactive وظیفه نشر این بازی را برعهده دارد. Annapurna Interactive زیرشاخه‌ای از استودیو فیلم‌سازی Annapurna Pictures است که در سال 2016 تاسیس شد و تا امروز بازی‌های تحسین‌شده‌ای مانند What Remains of Edith Finch و Telling Lies را منتشر کرده است.

بازی Twelve Minutes در تاریخ بیست و هشتم مرداد برای کنسول‌های ایکس باکس سریز ایکس، ایکس باکس سریز، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و در روز عرضه بر روی سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا