اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5نینتندو سوییچ

بازی Twelve Minutes به پلی استیشن و نینتندو سوئیچ می‌آید

کاربران PS4 ،PS5 و نینتندو سوئیچ می‌توانند در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر) به تجربه بازی Twelve Minutes بپردازند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Twelve Minutes

این عنوان پازل ماجراجویی توسط لوئیس آنتونیو، توسعه‌دهنده مستقل ساخته شده و شرکت Annapurna Interactive وظیفه نشر آن را بر عهده داشته است. Twelve Minutes ابتدا در آگوست امسال برای PC و کنسول‌های ایکس باکس منتشر شده بود و حال طی چند هفته آینده، برای دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوئیچ نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

ناشر بازی، شرکت Annapurna Interactive به این مناسبت تریلر جدیدی منتشر کرده که برخی از نظرات مثبت نشریه‌های مختلف را بازتاب می‌دهد. بازی Twelve Minutes شما را در نقش مردی (با اجرای جیمز مک‌آووی) قرار می‌دهد که در یک چرخه زمانی کوتاه گرفتار شده و شما باید از اتفاقاتی که پیرامون او می‌افتد، سر درآورید. دو بازیگر سرشناس دیگر یعنی دیزی ریدلی و ویلیام دفو نیز در این عنوان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بازی Twelve Minutes هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس و همچنین سرویس Xbox Game Pass در دسترس است. اگر در خصوص آنچه که بازی ارائه می‌دهد کنجکاو هستید، می‌توانید بررسی ما از Twelve Minutes را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا