اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

بازی Twelve Minutes تا سال آینده تاخیر خورد

طبق اطلاعاتی که در صفحه استیم بازی Twelve Minutes قرار گرفته، به‌نظر می‌رسد تاریخ انتشار این عنوان به‌طور بی سر و صدا و بدون اعلام سازندگان تا سال آینده به‌تعویق افتاده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Twelve Minutes

بازی Twelve Minutes ابتدا در سال گذشته معرفی شد و قرار است تا برای PC و کنسول‌های نسل هشتم و نهم مایکروسافت عرضه شود. سازندگان تاکنون در مورد تاریخ انتشار دقیق بازی صحبتی نداشته‌اند، اما طبق آنچه که در صفحه استیم Twelve Minutes می‌بینیم، این عنوان در سال 2021 منتشر می‌شود.

البته هنوز استودیو Luis Antonio یا ناشر بازی یعنی شرکت Annapurna Interactive بیانیه‌ای را در این مورد منتشر نکرده‌اند؛ اما با توجه به اینکه سال 2020 کم کم رو به پایان است و بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، منتشر شدن Twelve Minutes در سال آینده و پس از عبور کردن از تقویم شلوغ پاییز چندان هم عجیب نیست.

اگر تاکنون این عنوان را دنبال نکرده‌اید، بازی Twelve Minutes داستان مردی را روایت می‌کند که پس از کشته شدن خود و همسرش، مجددا خود را در همان روز می‌بیند که زنده شده و در یک چرخه زمانی 12 دقیقه‌ای گرفتار گشته است. او هر بار سعی دارد تا با پیدا کردن راهی در زمان باقی مانده، همسر خود را نجات دهد. همچنین بازیگران بزرگی مانند ویلیام دفو، دیزی ریدلی و جیمز مک آووی در این بازی نقش‌آفرینی می‌کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا