اخبار بازی

بازی جدید استودیو Turtle Rock معرفی شد

استودیو turtle rock

به نظر می‌رسد تیم سازنده نسخه اول بازی Left 4 Dead مشغول ساخت عنوانیست که می‌توان آن‌را دنباله‌ی معنوی برای اثر یاد شده به حساب آورد. این بازی که Back 4 Blood نام دارد، در ژانر شوتر اول شخص بوده و با محوریت قرار دادن بازی تیمی، بازیکنان را در برابر دسته‌ی عظیمی از زامبی‌ها قرار می‌دهد. به عبارتی دیگر، به نظر می‌رسد دنباله‌‌ی Left 4 Dead که طرفداران سال‌ها منتظر آن بودند و کمپانی Valve هرگز آن‌را ارائه نداد بالاخره ساخته می‌شود.

البته استودیو Turtle Rock به طور رسمی اعلام کرد این عنوان Left 4 Dead 3 نبوده و یک IP کاملا جدید محسوب می‌شود. از این رو، تفاوت‌ها و ویژگی‌های خاصی در B4B وجود دارد که آن‌را متمایز می‌سازد. تیم سازنده در کارنامه کاری خود به غیر از مورد ذکر شده، بازی Evolve را نیز ساخت که توسط کمپانی Warner Bros. منتشر شد و متاسفانه نتوانست به موفقیت چندانی دست پیدا کند.

بنیانگذار استودیو Chris Ashton اظهار داشت آن‌ها از دست یابی به همچین موقعیتی بسیار هیجان‌زده هستند. «بازگشت به سبکی که تیم به واسطه آن متولد شده قطعاً خبر خوبیست و با وجود همکاران خوبی که در مجموعه «وارنر» داریم، پروسه توسعه خوبی را پیش‌بینی می‌کنم. به زودی اخبار بیشتری را درباره بازی پیش رو منتشر خواهیم کرد اما بد نیست بدانید که این اثر دارای یک خط داستانی کامل، حالت آنلاین Player vs Player خواهد بود و خبری از مُد بتل رویال در آن نمی‌شود.» با تایید عرضه B4B برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر، استودیو از اعلام تاریخ عرضه خودداری نمود.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا