اخبار بازی

عدم حضور Troy Baker در بازی Borderlands 3

بازی Borderlands 3

همان‌طور که در جریان هستید، مدتی قبل ساخت بازی Borderlands 3 به صورت رسمی تایید شد و پس از اعلام انتشار انحصاری نسخه کامپیوتر آن روی فروشگاه اپیک، حواشی فراوانی ایجاد شد. حال جدیدترین بحث و جنجالی که پیرامون این اثر شکل گرفته، مربوط به عدم حضور صداپیشه یکی از شخصیت‌های اصلی فرنچایز است. در صورتی که پیگیر داستان‌های این عنوان باشید، می‌دانید که در اسپین آفی که کمپانی Tell Tales برای «بوردرلندز» با نام  Tales From Borderlands خلق کرد، شخصیتی تحت عنوان Rhys در آن وجود داشت که بازیکن کنترل وی را برعهده می‌گرفت. نقش این شخصیت توسط آقای Troy Baker یکی از محبوب‌ترین و مطرح‌ترین صداپیشگان صنعت بازی ایفا شده است.

از آثاری که ایشان در آن‌ها دخیل بوده، می‌توان به The Last of Us و آخرین نسخه God of War و چندین و چند عنوان بزرگ دیگر اشاره داشت. در نتیجه شنیدن این خبر که «تروی بیکر» برای ایفای نقش Rhys در بوردرلندز 3 حضور پیدا نمی‌کند قطعا می‌تواند برای طرفداران سری خبر ناراحت کننده‌ای باشد. بیکر در واکنش به این جریان اذعان داشت استودیو Gearbox از وی دعوت به همکاری به عمل نیاورده، اما معتقد است درصورتی که شخصیت‌های نسخه Tales به بوردرلندز 3 باز می‌گردند، بهتر است همان افرادی که نقش آن‌ها را در نسخه اصلی ایفا گردند برای اجرا بازگردند.

ظاهراً گیرباکس به دلایلی نامعلوم از یک صداپیشه جدید برای شخصیت Rhys استفاده می‌کند و این امر نیز منجربه ناامیدی تروی بیکر شده است.  «بوردرلندز 3» در تاریخ 13 سپتامبر برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا