اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

طول مدت بازی Trek to Yomi حدودا 5 ساعت خواهد بود

به‌تازگی کارگردان بازی Trek to Yomi ضمن ارائه اطلاعات توضیحات جدیدی در مورد بازی، اعلام کرده که برای به‌پایان رساندن این عنوان حدودا 5 ساعت زمان لازم است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Trek to Yomi

بازی Trek to Yomi از هنگام معرفی توجه افراد زیادی را به‌خود جلب کرد و اکنون که حدود یک ماه با عرضه آن فاصله داریم، کارگردان پروژه، مارچین کریسپن، در مصاحبه‌ای با GamingBolt حاضر شده تا اطلاعات جدیدی را با طرفداران به اشتراک بگذارد. او در این مصاحبه تأیید کرده که تمام کردن این عنوان ساید-اسکرویلنگ اکشن ادونچر حدود 5 ساعت زمان می‌برد و همچنین تمرکز اصلی بازی بر روی داستان آن و دوران ادو ژاپن است.

او در این مصاحبه گفته: «این بازی عظیمی نیست. بر روی درجه سختی عادی، حدودا در 5 ساعت بازی را به‌اتمام می‌رسانم. ما قصد داشتیم تا جهت نمایش دادن داستان خود و آشنا ساختن بازیکنان با دوره ادو از طریق آیتم‌های جمع‌کردنی، یک تجربه سینمایی را به‌دست آوریم. مدت زمان بازی نقاط زیادی از طراحی آن را تعیین می‌کند؛ آشنا سازی ویژگی‌های زیاد یا مبارزات دشوار به بازیکنان در مدت زمان کم، کار سختی است. برای ما زنده نگه داشتن حس و حال یک فیلم سامورایی کلاسیک کلید اصلی بود.»

بازی Trek to Yomi در تاریخ 5 می (15 اردیبهشت) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر می‌شود و همچنین از هنگام عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass در دسترس است. در حال حاضر نسخه نینتندو سوئیچ به‌طور رسمی تأیید نشده، اما استودیوی Flying Wild Hog احتمال عرضه بازی بر روی این کنسول را رد نمی‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا