اخبار بازی

استودیو Toys For Bob مستقل می شود

استودیو Toys for Bob توسعه دهنده Skylanders و Crash Bandicoot اعلام کرده است که قصد دارد مستقل شود. استودیوی مستقر در کالیفرنیا در سال 2005 توسط اکتیویژن خریداری شد و از آن زمان تاکنون بر روی انواع بازی های Skylanders، Crash Bandicoot، Spyro و Call of Duty کار کرده است.

با این حال، در بیانیه جدیدی که امروز توسط مدیران استودیو Paul Yan و Avery Lodato منتشر شد آمده است: در طول سال‌ها، ما الهام‌بخش عشق، شادی و خنده برای کودک درون همه گیمرها بوده‌ایم. ما پیشگام فناوری و سخت افزار جدید در Skylanders بودیم. ما سطح کلاس ریمسترها را در Spyro Reignited Trilogy افزایش دادیم. ما بازی Crash Bandicoot را به قله‌های جدید نوآورانه و مورد تحسین منتقدان رساندیم. با همان شور و اشتیاق، ما معتقدیم که اکنون زمان آن است که استودیو و بازی‌های آینده خود را به سطح بالاتری ببریم. این فرصت به ما این امکان را می دهد که به ریشه‌های خود یعنی یک استودیوی کوچک و چابک بازگردیم.

در بیانیه خود، یان و لوداتو همچنین می گویند که علیرغم تصمیم برای مستقل شدن، آنها در حال بررسی یک همکاری احتمالی با مایکروسافت هستند.

آنها می افزایند: در حالی که در روزهای اولیه توسعه بازی جدید خود هستیم تا اعلام هرگونه اطلاعیه زمان زیادی مانده، تیم ما هیجان زده است تا داستان‌های جدید، شخصیت‌های جدید و تجربیات جدید گیم پلی را توسعه دهد. دوستان ما در Activision و مایکروسافت به شدت از مسیر جدید ما حمایت کردند و ما مطمئن هستیم که به عنوان بخشی از آینده خود به همکاری نزدیک با هم ادامه خواهیم داد.

در سال‌های اخیر، Toys For Bob به توسعه سری Call of Duty کمک کرده است، اما بیشتر به عنوان استودیو پشتیبان Skylanders و همچنین Crash Bandicoot 4: It’s About Time و Spyro Reignited Trilogy 2020 شناخته می‌شود. جدیدترین بازی این استودیو بازی Crash Team Rumble بود، یک پلتفرم استراتژیک چندنفره آنلاین که با استقبال متفاوت منتقدان عرضه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا