اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

توافق مایکروسافت و استودیوی Toys for Bob برای ساخت یک بازی جدید

استودیوی Toys for Bob در چند وقت اخیر ماجراهای عجیبی را تجربه کرده است؛ این استودیوی خوش‌سابقه که بر روی سری بازی‌هایی مانند Crash Bandicoot و Spyro کار کرده بود و جزو زیرمجموعه‌های اکتیویژن بلیزارد (که حالا تحت مالکیت مایکروسافت قرار دارد) محسوب می‌شد، در اوایل امسال تحت تاثیر تعدیل نیروی گسترده در بخش گیمینگ ردموندی‌ها قرار گرفت.

هرچند کمی بعدتر و در اوایل این ماه میلادی، اعلام شد که Toys for Bob از اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت جدا شده و قصد دارد تا بصورت یک استودیوی مستقل به کار خود ادامه بدهد. با این حال در همان زمان گزارش شد که این استودیو درحال بررسی ادامه همکاری خود با سازنده ایکس باکس به عنوان یک توسعه‌دهنده ترد پارتی است و حالا بنظر می‌رسد که این همکاری از همیشه نزدیک‌تر است.

طبق گزارش منتشر شده توسط Windows Central، مت بوتی (رئیس بخش محتوای بازی‌های انحصاری ایکس باکس) در جلسه سراسری اخیری که با کارمندان این بخش داشته، به آنان گفته است که Toys for Bob و مایکروسافت برای ساخت اولین بازی مستقل این استودیو برای ایکس باکس به توافق رسیده‌اند.

درحالی که در این جلسه درمورد محتوا و جزئیات این بازی اطلاعاتی فاش نشد، اما طبق آنچه گزارش مذکور می‌گوید، بوتی تایید کرده است که بازی جدید Toys for Bob مشابه آثار گذشته آن‌ها خواهد بود.

درنهایت فقط می‌توان منتظر ماند تا مایکروسافت و Toys for Bob بطور رسمی از این خبر و بازی جدیدشان پرده بردارند؛ تا آن زمان با بازی سنتر همراه باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا