اخبار بازی

Total War: Warhammer معرفی شد

Sega و استودیوی متخصص بازی های استراتژی، Creative Assembly، تصادفاٌ از Total War: Warhammer که قبلا می دانستیم در حال ساخت است، رونمایی کردند.
این تاییدیه از کتاب The Art of Total War به بیرون درز کرده است.
یکی از کاربران TotalWarCenter.net، به نام " StormOfRazors"، نقل قولی از Mike Simpson؛ یکی از کارمندان Creative Assembly، در کتاب می‌یابد که بازی را معرفی می کند: " … و سری [Total War] را با Total War: Warhammer به فضایی فانتزی خواهیم برد."
نام بازی تنها چیزی است که از این پروژه می دانیم و معرفی زود هنگام بازی توسط Sega دور از انتظار نیست.
در سال 2012، Creative Assembly قراردادی برای ساخت چند بازی در دنیای Warhammer امضا کرد، این قرار داد زمانی امضا شد که استودیو به سختی در حال کار بر روی Total War: Rome 2 و Alien: Isolation بود، پس انتظاری هم برای شنیدن خبرهایی از Warhammer در آن زمان نداشتیم، اما بالاخره وقتش رسیده است. Sega در آن زمان اعلام کرده بود که تمرکز Creative Assembly بر خلاف عنوان علمی-تخیلی Warhammer 40K، بر روی "جنگ های فانتزی دنیای Warhammer" خواهد بود، با این حساب، منتظر عنوانی بر اساس بازی محبوب و فانتزی استودیو Games Workshop هستیم.
Tim Heaton مدیر استودیو Creative Assembly در این باره گفته بود: "ما حق دنیای Warhammer را به گونه‌ای ادا خواهیم کرد که تا به حال تلاشی برای آن صورت نگرفته است. ما 25 سال تجربه و تخصص در ساخت بازی‌های بسیار موفق را در ساخت بازی به کار خواهیم گرفت و تجربه ای از Warhammer ارائه خواهیم داد که بازیکن ها عاشق آن شوند."
وقتی THQ ورشکست شد، Sega، استودیو Relic Entertainment، که عنوان دوست داشتنی Warhammer 40K: Dawn of War را ساخته است، را خریداری کرد. این استودیو در حال کار بر روی سومین عنوان از آن سری بود که به علت مشکلات مالی THQ، ساخت آن متوقف شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا