اخبار بازیکامپیوتر

ریمستر بازی Rome: Total War معرفی شد

استودیوی Creative Assembly به همراهی Feral Interactive، ریمستر بازی Rome: Total War را با قابلیت‌های جدید در اواخر آپریل امسال منتشر می‌کند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Total War Rome Remastered

ریمستر این عنوان استراتژی ریل تایم کلاسیک، شامل بهبودهای بصری مختلفی خواهد بود. رزولوشن 4K، افکت‌های مِه و غبار، ساختمان‌ها و آبجکت‌های از نو مدل شده، برخی از ویژگی‌های بصری ارتقا یافته هستند. همچنین بافت واحدها تغییر یافته‌اند و مپ‌های کمپین حالا از رزولوشن بالاتری برخوردارند. علاوه بر این، بازی Total War: Rome Remastered از مانیتورهای الترا-وایداسکرین پشتیبانی خواهد کرد.

با در دسترس بودن 16 حزب قفل شده گذشته، در مجموع، بازیکنان به 38 حزب مختلف دسترسی خواهند داشت. نوع جدیدی ایجنت و امکان فرستادن بازرگانان (مرچنت‌ها) نیز به بازی اضافه شده‌اند. شایان ذکر است که نسخه ریمستر Rome: Total War اکسپنشن‌های Barbarian Invasion و Alexander و همچنین نسخه اوریجینال Rome: Total War Collection را شامل می‌شود.

بازی Total War: Rome Remastered در تاریخ 29 آپریل (9 اردیبهشت) از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. قیمت پایه بازی 29.99 دلار است، اما کاربرانی که نسخه اوریجینال را در اخیتار دارند، می‌توانند نسخه ریمستر را تا قبل از تاریخ 31 مِی (10 خرداد) با 50 درصد تخفیف تهیه کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا