اخبار بازی

Total War: Rome 2: بازخوردی که نسبت به پچ ها شد، کار چندین ماه را به چند هفته کاهش داد

Total War: Rome 2 در هنگام عرضه، با مشکلات زیادی رو به رو شد و The Creative Assembly زحمات بسیاری کشید تا بتواند به سرعت، این مشکلات را بررسی کند. اخیرا، آقای Mike Simpson که Creative director این سری هستند، در Total War forums گفته اند که بدون بازخورد (Feedback) بازیکنان از پچ ها، نمی‌توانستند چیزی که در حال حاضر با ارائه پچ ها به دست آمده را به این سرعت، به دست بیاورند.

 

وی افزود: "بدون این کمک، ما نمی‌توانستیم پچ ها را به این سرعت، عرضه کنیم. ما چیزی در طول تنها چند هفته بدست آورده ایم که در پروژه های قبلی، چندین ماه  طول می‌کشید. با این حال، پچ ها به جای اینکه ماهیانه منتشر شوند، هفته به هفته عرضه خواهند شد و ما به عرضه پچ ها، به طور مرتب تا آینده قابل پیش بینی، ادامه خواهیم داد."

 

این پچ ها برای رفع مشکلات کلی و پایداری و توازن بازی خواهند بود. زمان عرضه پچ ها نیز، هنگامی که تغییرات ایجاد شده در تعادل بازی تست شد، افزایش خواهد یافت. با این وجود که پچ پنجم عرضه شده، سازندگان در حال کار بر روی پچ هفتم هستند.

 

در ادامه: "من هیچ گونه جزئیاتی در مورد اینکه، در کوتاه مدت چه برنامه هایی خواهیم داشت، نمی‌گویم. بهترین و تنها راه ممکن این است که با عرضه پچ، خودتان ببینید چه تغییراتی در بازی ایجاد کرده ایم. اما خیالتان راحت، چرا که ما به طور دائم پست های نوشته شده در انجمن TW و دیگر انجمن های مربوطه را می‌خوانیم و بازخوردی که شما از پچ ها ارائه داده اید، به ما کمک می‌کند، مشکلات پیش رو را به لحاظ ارجحیت، رتبه بندی و سنجش کنیم. علاوه بر این، ما خواهیم فهمید که کدام ویژگی ها موثر واقع شده، از کدامیک خوشتان نیامده و کدام ویژگی ها از بازی های قبلی در سری بودند که جایشان در Rome II خالی است."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا