اخبار بازی

Torchlight II معرفی شد!

سال گذشته عنوان بسیار زیبای Torchlight توانست با ایده‌های ناب خود در غیاب سلطان RPG های Hack n Slash طرفداران این سبک را سرگرم کرده و به موفقیت‌های نسبتا بزرگی دست یابد.
اکنون بار دیگر کارمندان ثابق Blizzard در شرکت تازه کار Ruinc Games دور یک دیگر گرد آمده‌‌اند تا تجربه لذت بخش اثر قبلی خود را اینبار در مقایسی گسترده‌تر و همراه با نوآوری و امکانات جدید فروان دوباره تکرار کنند.
شماره دوم بازی اینبار میزبان چهار کلاس مختلف است و به شما اجازه خواهد داد از میان آن‌ها کلاس مورد علاقه‌تان را انتخاب و سپس وارد مبارزات لذت بخش و سریع آن شوید.
از ویژگی‌های جدید معرفی شده در Torchlight 2 می‌توان به بخش دونفره یا همان Co Op و یک ویرایشگر بسیار پیشرفته که به شما اجازه ساخت و به اشتراک گذاشتن Mod های مورد علاقه‌تان را می‌دهد، اشاره کرد.
RG همچینین قول داده است در این شماره از بازی رابط کاربری گذشته کمی تغییر کرده و کارآمد‌تر از قبل در اختیار گیمرها قرار گیرد.
این عنوان بسیار جذاب سال آینده به صورت دیجیتالی منحصرا برای پلتفرم PC منتشر شده و همچنین در جریان دو نمایشگاه Gamscom و PAX نیز قابل بازی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا