اخبار بازی

Tomb Raider به صورت مدرن بازنگری شده است

اخیرا در طی مصاحبه ای، کارگردان هنری عنوان Tomb Raider، آقای Brian Horton، صحبت هایی راجع به ریبوت این سری کلاسیک، شامل گذشته شخصیت اصلی این سری یعنی لارا، زمینه بزرگ سالانه بازی و اضافاتی که بازی را به روز خواهند کرد، داشته است.

 

ضمن گفتگو با AusGamers، آقای Brian Horton از استودیو Crystal Dynamics، از چگونگی بازگشت به ریشه های لارا که سبب آسیب پذیر بودن او در طی بازی خواهد بود، گفت: " نکته هایی در رابطه با گذشته او در دیگر بازی ها بوده است اما این نخستین باری خواهد بود که واقعا به اولین ماجراجویی و راهی که او برای تبدیل شدن به یک مهاجم مقبره می‌پیماید، خواهد پرداخت. و اولین شرط ما در این رابطه این بوده است: اجازه دهید که این سری را از طریقی مدرن، دوباره تجسم کنیم."

 

وی افزود: "ما می‌خواستیم که مطمئن شویم که ماهیت لارا کرفت در این تجسم دوباره، در درون شخصیت او است. ما به وضوح به خود شخصیت لارا نگاهی داشته ایم. ما می‌خواستیم که حداقل در ابتدا، آن کیفیت گذشته را کنار بگذاریم، زیرا نقطه ای است که باید لارا را به جایی که در آن بوده است، برد. چرا که چیزهایی وجود دارد که در گذشته رخ داده است. پس ما نیاز داشتیم که آن داستان را روایت کنیم."

 

آقای Horton هم چنین توضیح داد که اولین نسخه این سری چگونه در این نسخه جدید تاثیر گذار بوده است: "ماهیت آن نسخه در واقع زمینه ای بزرگ سالانه داشته است و من فکر می‌کنم که ما این عنوان را کمی به ماهیت اولین عنوان Tomb Raider نزدیک کرده ایم در مقابل ماهیت داستانی که با پیشرفت در بازی به دست می‌آمد."

 

وی هم چنین در رابطه با آب و هوا، اکوسیستم و تاریخچه جزیره نیز توضیحاتی ارائه کرد.

 

این عنوان 5 مارس 2013 برای PC، PS3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا