اخبار بازی

Tomb Raider: اکتشاف ،ماجراجویی و شکار

این طور که به نظر می رسد توسعه  reboot بازی Tomb Raider مسیر درستی را پیش گرفته است. گیم پلی بازی تا حد زیادی نسبت به آنچه که در نسخه های قبلی Tomb Raider شاهد بودیم، فرق کرده و به دنبال آن هم هواداران بسیاری را برای خود دست و پا کرده است.

Noah Hughes کارگردان هنری بازی  در یک مصاحبه جالب با وبسایت CVG,  به توصیف تعدادی از جنبه های مختلف این بازی پرداخته است. او به بیان این مورد می پردازد که شما در بازی چگونه حس حضور در یک عنوان Open world را خواهید داشت که برای انجام برای انجام فعالیت های جانبی و همچنین  شکار کردن یکی از نکات مورد نیاز بازی می باشد.

او توضیح می دهد که چگونه شما در بازی حس حضور در یک عنوان Open world را خواهید داشت، در عین این که این بازی یک عنوان Open world نیست.

او  می گوید:

"از نگاه یک Tomb Raider ، شما می خواهید اقدام به خلق یک جهان مملو از فضاهای ریشه دار و غنی کنید تا حس حضور در جایگاه واقعی بازی را در مخاطب ایجاد کنید. جنبه  دیگری که برایمان از اهمیت بالایی برخوردار بود، حس جستجو و پیدا کردن اشیا بود. انجام بازی در یک  مسیر خطی و مستقیم برایمان پذیرفتنی نبود. بنابر این پرداختن به فعالیت های جانبی  یکی از نکات اصلی بود که به واسطه آن می توانستیم حس اکتشاف و ماجراجویی را در عین وفاداری به نسخه های قبلی، در بازی ایجاد کنیم. "

او همچنین می گوید که برای زنده ماندن و بق بایستی در بازی به شکار بپردازید و علاوه بر آن، این کار موجب می شود که Lara مهارت های بیشتری را نیز کسب کند.

او در این باره می گوید:

" در زمینه شکار کردن باید بگویم که Lara از انجام آن تجربه و مهارت کسب می کند. ما می دانیم که غذا یکی از مواردی است که برای زنده ماندن مورد نیاز است، ولی ما نمی خواستیم تا بازی را به یک شبیه ساز واقعی تبدیل کنیم. بنابر این شکار کردن تنها به منظور زنده ماندن و کسب مهارت می باشد؛ و به همین خاطر سعی کردیم تا مطمئن شویم، موجوداتی مثل آهوی کوهی که قرار است شما به شکار آنها بپردازید دارای هوش مصنوعی کافی و خوبی باشند تا شما به معنی واقعی کلمه حس کنید که در یک دنیای واقعی حضور دارید. "

 

Tomb Raider در تاریخ 5 اسفند 91 برای پلتفرم های PlayStation 3، Xbox 360 و PC در دسترس خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا