اخبار بازیاخبار سینما و تلویزیونپلی استیشن

ابراز علاقه تام هالند به ساخت فیلمی از Jak and Daxter

بازیگر شناخته شده‌ی فیلم‌های Spider-Man و Uncharted، یعنی Tom Holland گفته است که علاقه دارد یک فیلم از فرنچایز محبوب Jak and Daxter بسازد و نقش Jak را بازی کند.

Jak and Daxter

در طی مصاحبه ای با GameSpot، از Holland پرسیده شد که اگر قرار باشد یک بازی ویدیویی را به فیلم تبدیل کند چه بازی را انتخاب خواهد کرد، او گفت: «من دوست داشتم یک فیلم از Jak and Daxter بسازم و نقش Jak را بازی کنم، اما آن را شبیه به فضای فیلم‌های کمپانی A24، رمزآلود و دارک می‌ساختم.» او اضافه کرد که فیلم او  یک نسخه لایو اکشن واقعا خاص و متفاوت از Jak and Daxter می‌شد.

استودیو Naughty Dog قبلا درباره‌ی ساخت قسمت جدیدی از Jak and Daxter صحبت کرده بود. این استودیو بارها علاقه‌ی خود را نسبت به فرنچایز Jak and Daxter اعلام کرده است، به طوری که Evan Wells، یکی از مدیران شرکت Naughty Dog، اشاره کرده بود که این استودیو قبل از ساخت The Last of Us 1 (سال 2013) در حال بررسی بازی جدیدی از فرنچایز Jak and Daxter  بود و حتی در نظر داشت که یک ریبوت از آن منتشر کند، اما نهایتا هیچ کدام از این ایده‌ها محقق نشد.

اگرچه این استودیو در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت قسمت جدیدی از این مجموعه ندارد اما نمی‌توان گفت که در آینده نیز خبری از این فرنچایز نخواهیم شنید. آخرین اثر منتشر شده از این مجموعه، یک کالکشن از تمام قسمت‌های این فرنچایز بود. jak and daxter: the lost frontier نیز نسخه‌ی آخر این بازی بود که در سال 2009 برای کنسول پلی استیشن 2 منتشر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا