اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترگوگل استیدیا

بازی Tom Clancy’s XDefiant رسما معرفی شد

شعبه فرانسیسکوی یوبیسافت از بازی Tom Clancy’s XDefiant که یک عنوان مولتی پلیر رایگان است، رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Tom Clancys XDefiant

این بازی که ابتدا تحت نام بتل‌کت لو رفته بود، حالا با اسم رسمی Tom Clancy’s XDefiant معرفی شده. بازی یک تجربه شوتر اول شخص مولتی پلیر تیمی 6به6 را ارائه می‌دهد. چهار گروه مختلف در بازی وجود دارند که با الهام از سایر مجموعه‌های محبوب خلق شده توسط یوبیسافت در XDefiant گنجانده شده‌اند: گروه Wolves از بازی Ghost Recon Breakpoint، گروه Echelon از بازی Splinter Cell و همچنین گروه‌های Outcasts و Cleaners از بازی The Division.

به گفته شرکت Ubisoft، سازندگان بر روی گان‌پلی و ظاهر و حسی که هر اسلحه به بازیکن منتقل می‌کند، تمرکز زیادی گذاشته‌اند. همچنین کلاس‌های مختلفی مانند هیلر و ساپورت وجود دارند که هر کدام شامل ویژگی‌های خاصی هستند. قطعات مختلفی نیز جهت استفاده از آن‌ها بر روی اسلحه‌ها در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد.

بازی Tom Clancy’s XDefiant برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و گوگل استیدیا در دست ساخت است. سازندگان تأیید کرده‌اند که این عنوان در هنگام عرضه، بر روی تمامی پلتفرم‌ها از قابلیت کراس پلی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، برای شانس حضور در اولین تست XDefiant می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا