اخبار بازی

برگزاری رویداد Tokyo Game Show 2022 به‌صورت حضوری

رویداد Tokyo Game Show 2022 در تابستان امسال باز می‌گردد و میزبان آن یعنی سازمان CESA، برگزاری برنامه امسال به‌صورت حضوری را تأیید کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رویداد Tokyo Game Show 2022

با توجه به شیوع جهانی کووید-19 طی چند سال اخیر، فرم برگزاری نمایشگاه‌های زیادی دچار تغییر شدند و شاهد روی آوردن سازمان‌های مختلف به قالب دیجیتالی و آنلاین بوده‌ایم. اما اکنون تأیید شده که Tokyo Game Show 2022 از تاریخ 15 تا 18 سپتامبر (24 تا 28 شهریور)، در شهر چیبا برگزار می‌شود.

سازمان CESI همچنین اعلام کرده رویداد امسال با شعار «هیچ چیز گیمینمگ را متوقف نمی‌کند» برپا خواهد شد. این سازمان در توضیحات خود بابت دلیل انتخاب کردن چنین عبارتی گفته: «در طول دو سال اخیر، رویدادهای مفرح مختلفی از زندگی روزانه ما برچیده شدند. اما بازی‌ها همچنان به همه افراد کمک کردند تا شور و اشتیاق به روزهای‌مان باز گردد. بازی‌ها اکنون و تا ابد به روحیه بخشیدن به ما در زندگی روزمره ادامه خواهند داد و تم رویداد امسال نیز به چنین مفهوم قدرتمندی اشاره دارد.»

همانند هر سال، برنامه‌های توکیو گیم شو 2022 با زبان ژاپنی و همراه با ترجمه انگلیسی برگزار می‌شود. تجربه دموهای قابل بازی از جدیدترین عناوین پیش‌رو، همیشه یکی از محبوب‌ترین جنبه‌های TGS بوده و امسال در کنار یک تور مجازی و اختصاص دادن یک محوطه مجزا برای VR، بخش بزرگی از برنامه‌های برگزارکنندگان برای این رویداد به‌شمار می‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا