اخبار بازی

تاد هاوارد تمایلی به اعلام تاریخ مشخص برای انتشار Elder Scrolls 6 و Fallout 5 ندارد

تاد هاوارد به تازگی اخبار جدیدی را درمورد بازی‌های جدید و در دست توسعه Bethesda منتشر کرده که برخی از آن‌ها جالب توجه‌اند.

این کارگردان معروف بارها تایید کرده بود که پروژه بعدی بتسدا قطعا The Elder Scrolls 6 خواهد بود و بعد از پایان ساخت آن، استودیو به دنبال ساخت بازی Fallout 5 خواهد رفت. با این حال و در جریان مصاحبه‌ای که هاوارد اخیرا با IGN داشته، از او پرسیده شد که با توجه به موفقیت سریال تلوزیونی Fallout، آیا برنامه هنوز همین است یا ساخت Fallout 5 در اولویت توسعه‌دهندگان قرار گرفته است؟

هاوارد در اینباره پاسخ جالبی داد؛ او گفت: «ترجیح می‌دهم که از الان تاریخی مشخص نکنم، من این موضوع را از راه سختش یاد گرفتم (اشاره احتمالی به Starfield). با این حال مشخص است که تمرکز ما همچنان روی توسعه The Elder Scrolls 6 خواهد بود، اگرچه برای چیزهای دیگر هم برنامه‌هایی داریم.»

او افزود: «ما همچنان کارهای زیادی داریم که برای بازی‌هایی مثل Fallout 76 انجام بدهیم. همانطور که از سمت کامیونیتی و جامعه بازیکنان دیدیم، اخیرا خیلی از آنان به بازی برگشتند و به نوعی آن را دوباره اکتشاف کردند و این واقعا خوشحال‌کننده است. بنظرم آن‌ها (کامیونیتی طرفداران Fallout) یکی از بهترین کامیونیتی‌های صنعت گیمینگ هستند.»

او همچنین اعلام کرد که اعضای تیم توسعه برای بازی Starfield هم برنامه‌های زیادی دارند و پشتیبانی از آن تازه آغاز شده است. با این توضیحات، هاوارد تایید کرد که سر این استودیو بسیار شلوغ است و آن‌ها نمی‌توانند همزمان دو بازی بزرگ را توسعه بدهند، پس اولویت را با عنوان مورد انتظار The Elder Scrolls 6 گذاشته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا