اخبار بازی

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge معرفی شد

ساعاتی پیش سازندگان بازی Street of Rage 4 اعلام کردند که بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge را با همکاری استودیوی Tribute Games منتشر خواهند کرد. بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge با تریلری کوتاه معرفی شد که شخصیت‌های حاضر در داستان بازی مانند شردر و اسپلینتر را نشان می‌دهد. در این تریلر موفق شدیم ثانیه‌های اندکی از گیمپلی بازی را همراه با گرافیک پیکسلی دوست‌داشتنی آن تماشا کنیم. به گفته سازندگان، گیمپلی TMNT: Shredder’s Revenge با الهام از عناوین کلاسیک ساید اسکرولینگ Beat-em-up این سری طراحی شده است و همچنین بازی از حالت کواپ 4 نفره پشتیبانی می‌کند.

همانطور که گفته شد، استودیو Tribute Games وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد. دو تن از موسسان این استودیو (Jonathan Lavigne و Justin Cry) پیش‌تر بر روی نسخه 2007 TMNT و همچنین بازی Scott Pilgrim vs. The World: The Game کار کرده‌اند. ناشر بازی نیز شرکت Dotemu خواهد بود که سال گذشته بازگشت موفقیت‌آمیزی را برای سری Street of Rage رقم زد.

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما تائید شده که این عنوان به‌زودی برای PC و کنسول‌ها عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. اومدم بگم باز می خوان کره بگیرن از این عنوان محبوب که دیدم سازندش کیه خیلی خوشحال شدم

    اگر 2 بعدی باشه قطعا کارشون خوب از اب درمیاد من خیلی منتظرم با نسخه 3 این بازی برای ان ای اس کلی خاطره دارم یادش بخیر واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا