اخبار بازیکامپیوترنینتندو سوییچ

بازی TMNT: Shredder’s Revenge در سال 2022 منتشر می‌شود، تأیید شخصیت April O’Neil

استودیوی Tribute Games در افتتاحیه رویداد گیمزکام امسال نمایش جدیدی از بازی TMNT: Shredder’s Revenge ارائه داد که در آن، شخصیت قابل بازی جدیدی را برای اولین بار معرفی کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Shredder's Revenge

طرفداران عناوین Beat ’em up در چند وقت اخیر با بازی‌های باکیفیتی روبرو شده‌اند که شرکت DotEmu در خلق شدن برخی از آن‌ها، نقش بزرگی داشته است. این شرکت Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge را نیز با همکاری Tribute Games در دست ساخت دارد و نمایش‌های بازی، نوید یک تجربه مفرح دیگر را می‌دهد.

در جریان رویداد Gamescom Opening Night Live، تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی نمایش داده شد که شخصیت قابل بازی جدید را به مخاطبان معرفی می‌کند. این شخصیت کسی نیست جز اپریل اونیل، خبرنگار و متحد قدیمی لاکپشت‌ها. او شخصیتی چابک و سرعتی است که روی هم رفته، بسیار موثر به‌نظر می‌رسد. همچنین سازندگان در نمایش اخیر بازی، به نوعی مکانیزم ریوایو نیز اشاره کردند که با استفاده از پیتزا امکان پذیر است.

بازی TMNT: Shredder’s Revenge ابتدا برای سال 2021 برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون تا زمان نامشخصی از 2022 تأخیر خورده است. به گفته سازندگان، آن‌ها پس از دیدن واکنش‌های مثبت طرفداران به معرفی اولیه، تصمیم گرفته‌اند تا محتویات بیشتری را در بازی قرار دهند و از این رو تاریخ انتشار به تعویق افتاده است. این عنوان برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ و سایر کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا