اخبار بازی

عناوین عرضه شده در سال‌های گذشته می‌توانند در The Game Awards کاندید شوند

به‌گفته آقای جف کیلی، کاندید شدن عناوین محبوب امسال مانند Hades یا Among Us (که اساسا در سال‌های گذشته عرضه شده‌اند) در مراسم The Game Awards ممانعتی ندارد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

مراسم The Game Awards 2020

هنگامی که صحبت از جایزه بهترین بازی سال به‌میان می‌آید، طبیعتا بسیاری از رسانه‌های گیمینگ عناوین مورد نظر خود را از بین بازی‌های عرضه شده از ابتدا تا انتهای سال انتخاب می‌کنند. اما مراسم The Game Awards که شاید بزرگ‌ترین رویداد انتخاب بهترین عناوین سال محسوب می‌شود، چنین رویکردی ندارد.

آقای جف کیلی اخیرا در پادکست We Have Cool Friends که توسط Kinda Funny Games پخش می‌شود حضور داشته و در این مورد توضیحاتی را ارائه داده‌است. کیلی ابتدا این نکته را یادآور شد که او کاندیدها را انتخاب نمی‌کند و وظیفه این کار بر عهده چندین نشریهه مختلف است.

او در ادامه گفت: “اگر مردم تصمیم بگیرند که Among Us یکی از بهترین بازی‌های سال 2020 است، این حقیقت که این عنوان در سال 2018 عرضه شده از نظر من اصلا مشکلی ندارد.”

با توجه به اینکه بسیاری از عناوین امروزی به مرور زمان رشد می‌کنند و تغییر می‌یابند، جف کیلی این اتفاق را بعید نمی‌داند که یک بازی در دو سال پیاپی در مراسم The Game Awards جایزه ببرد. “رویکرو مراسم ما حالا تاحدودی شبیه به جایزه دادن مراسم Emmys به فصل‌های سریال‌هاست. سریال Breaking Bad می‌تواند دو سال پیاپی جایزه Emmys را ببرد چرا که دو فصل دارد، درست است؟ پس چرا Fortnite نتواند 4 سال بعد از عرضه جایزه Game of the Year را ببرد، اگر بهترین عملکرد سال را در مقایسه با دیگر بازی‌ها داشته‌باشد؟”

مطمئنا افرادی هستند که با این رویکرد موافق نباشند، اما باید متذکر شد که مراسم The Game Awards از مدت‌ها پیش به این صورت برگزار می‌شود و به‌طور کلی این موضوع چیز جدیدی نیست. مراسم بهترین بازی سال 2020 در تاریخ 10 دسامبر برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا