اخبار بازی

Titanfall عنوان جدید استودیوی Respawn به صورت انحصاری برای پلتفرم های مایکروسافت


پس از مدت ها انتظار، نام عنوان جدید در دست ساخت Respawn Entertainment، سازندگان Modernwarfare در شماره جدید مجله Gameinformer فاش شد؛ نام این عنوان که EA ناشر آن است، Titanfall خواهد بود.

Titanfall برای عرضه بر روی PC و XboxOne در حال ساخت بوده در حالی که نسخه X360 آن توسط استودیویی دیگر در حال ساخت است. طبق مقاله GI، دلیل نیامدن این عنوان بر روی پلتفرم های Playstation، کوچک بودن تیم سازنده و اینکه آن ها خواهان عرضه بهترین محصول ممکن هستند، است.

نماینده ای از Respawn در این مورد گفت: "این طور نیست که ما در آینده عناوین مولتی پلتفرم نسازیم اما خواستیم برای اولین پروژه خود، بهترین بازی که می توانیم را بسازیم."

به نظر می رسد این عنوان استفاده هایی نظیر محاسبه فیزیک و هوش مصنوعی نیز از طریق Cloud خواهد کرد. از دیگر ویژگی های بازی می توان به استفاده از سیستم جدید Smartglass اشاره کرد. بازی همچنین شامل مراحلی بر پایه استفاده از کینکت، یک مد مولتی پلیر در کمپین، مد مولتی پلیر معمولی و مد تک نفره خواهد بود که از مورد آخر هنوز چیزی گفته نشده است. طبق شنیده ها، این عنوان "مرز بین مولتی پلیر و بخش تک نفره را کم رنگ خواهد کرد."

Titanfall در بخش چند نفره قابلیت پشتیبانی از 16 نفر به علاوه هوش مصنوعی را خواهد داشت. این هوش مصنوعی شامل Mechهایی خواهد بود که هر شخص به طور محدود می تواند وارد مپ ها کند و واضح است، این Mechها (که تایتان نامیده می شوند) توانایی هدف قرار دادن برای یک بار را دارند.

شایعات گذشته بیان می داشتند که این عنوان از Source Engine استفاده خواهد کرد و طبق مقاله GI به نظر می رسد این شایعه حقیقت دارد و دلیل آن نیز این است که "ساخت انجین جدید وقت زیادی می گرفت."

باید منتظر خبرهای بیشتر از این عنوان در E3 امسال، در کنفرانس EA و البته، در کنفرانس مایکروسافت باشیم.
Titanfall برای عرضه در بهار 2014 برنامه ریزی شده است.
در زیر، جلد شماره جدید مجله Gameinformer را مشاهده می کنید:

 src=https://images.vg247.com/current//2013/06/titanfall-gi-cover-503x600.jpg style=

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا