اخبار بازی

خالق بازی TimeSplitters به شرکت THQ Nordic ملحق شد

بازی TimeSplitters

استیو الیس (Steve Ellis) خالق بازی TimeSplitters به منظور کار روی آینده این فرنچایز به شرکت THQ Nordic پیوست. سال گذشته بود که این شرکت اعلام کرد حقوق مربوط به سری بازی TimeSplitters را خریداری کرده است اما تاکنون مشخص نبود که چه آینده‌ای در انتظار این مجموعه وجود دارد.

کمپانی THQ Nordic روز گذشته در کنار ارائه آمار مربوط به گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد استیو الیس یکی از خالق‌های بازی TimeSplitters به این شرکت ملحق شده است. این شرکت در بیانیه خود اظهار کرد:

خوشحال هستیم که اعلام کنیم خالق بازی TimeSplitters یعنی تیم الیس به مجموعه ما پیوسته است تا برای آینده این فرنچایز با ما همکاری داشته باشد.

اگرچه هم‌چنان مشخص نیست پروژه جدید TimeSplitters توسط چه توسعه‌دهنده‌ای ساخته می‌شود اما تلاش THQ برای بازگرداندن افراد اصلی فرنچایزها به منظور کمک برای ساخت نسخه‌ای جدید از آن‌ها نکته مثبت و بسیار خوبی به شمار می‌رود. اگرچه چندین سال است که هیچ گونه اثری از TimeSplitters در صنعت بازی دیده و شنیده نشده اما این بازی، یکی از مجموعه‌های محبوب بوده که بازگشت آن می‌تواند سبب خوشحالی بسیار از مخاطبین شود.

ناگفته نماند با توجه به این که محلق شدن الیس به THQ Nordic و برنامه آن‌ها برای کار روی آینده TimeSplitters به تازگی اعلام شده نباید تا مدت‌ها انتظار معرفی و عرضه بازی جدید آن‌ها را داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا