اخبار بازی

بازیهای آینده‌ی استودیو Insomniac افشا شد

یک هفته پیش گروه Rhysida اعلام کرد که با موفقیت استودیو Insomniac را هک کرده و اطلاعاتی را به دست آورده است. پس از اینکه هیچ کس حاضر به پرداخت 2 میلیون دلار نشد، این گروه بیش از 1.3 میلیون فایل را به صورت آنلاین منتشر کرده است که حجم فایلهای افشا شده 1.7 ترابایت است.

به عنوان بخشی ازفایلهای افشا شده از استودیو Insomniac که دوشنبه شب رخ داد، جدول زمانی کامل بازیهای آینده‌ی این استودیو نیز فاش شد. در اسلایدی که ظاهراً مربوط به جولای 2023 است، این استودیو حداقل پنج بازی را برای انتشار بین سال مالی 2025 تا سال مالی 2030 برنامه ریزی کرده است. از پنج بازی، تنها یکی از آنها به طور عمومی اعلام شده است.

بازی‌ای که همه در مورد آن می دانند Wolverine است. با توجه به جدول زمانی فاش شده، تا سال مالی 2026 انتظار نمی رود که بازی عرضه شود.

چهار بازی دیگر ذکر شده هنوز به صورت عمومی معرفی نشده اند. آنها شامل یک بازی Venom است که برنامه ریزی شده برای سال مالی 2025، مرد عنکبوتی 3 در سال مالی 2028، یک بازی جدید از سری Ratchet and Clank در سال مالی 2029 و یک بازی X-Men در سال مالی 2030 هستند.

همچنین در این افشای اطلاعات، قراردادی بین سونی و مارول در مورد توسعه و انتشار بازی های X-Men امضا شده است که با بازی Wolverine شروع می شود. این سند توسط جیم رایان از شرکت سونی و آیزاک پرلموتر از شرکت مارول امضا شد و از جولای 2021 اجرایی شد. طبق این قرارداد در مجموع سه بازی X-Men ساخته خواهد شد.

مانند تمام تاریخ های ذکر شده، همه چیز می تواند در طی چند سال آینده تغییر کند. با سونی و اینسومنیاک گیمز تماس گرفته شد تا در مورد فایلهای فاش شده واکنش نشان دهند، تا امروز، هیچ یک از طرفین پاسخی نداده اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا