اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

نشریه تایم ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 را در بین اختراعات برتر 2020 قرار داد

نشریه تایم سالانه 100 اختراع پیشگام برتر سال در زمینه‌های مختلف را معرفی می‌کند که در بخش سرگرمی لیست امسال، نام کنسول‌های Xbox Series S و PlayStation 5 دیده می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

برند PlayStation و Xbox

این اختراعات برتر، اختراعاتی هستند که “دنیا را تبدیل به جایی بهتر، هوشمندانه‌تر، و حتی کمی مفرح‌تر می‌کنند.” در ادامه به دلایلی که تایم برای انتخاب این دو کنسول به‌عنوان دو مورد از برترین اختراعات سال ارائه داده، می‌پردازیم.

قدرت ایکس باکس سری اس، کم صدا بودن و بهره‌گیری از اشتراک گیم پس، از جمله دلایلی هستند که تایم این کنسول را در لیست خود قرار داده. این در حالیست که کنسول قوی‌تر مایکروسافت یعنی Xbox Series X در لیست قرار نگرفته و در مورد آن صحبتی نشده است.

“کنسول بازی جدید غول تکنولوژی (مایکروسافت) فراتر از یک دستگاه بازی نسل بعدی است. Xbox Series S بنیان چیزیست که می‌تواند به نتفلیکس ویدئو گیم تبدیل شود. سلاح مخفی Series S گیم پس است: یک سرویس اشتراکی که عناوین بزرگ مانند Halo Infinite در زمان عرضه بر روی آن منتشر می‌شوند.

“و این بازی‌ها بر روی (Series S ($299 حتی بهتر به‌نظر می‌رسند، سری اس می‌تواند بازی‌ها را با رزولوشن بالا و تا 120 فریم بر ثانیه اجرا کند، یک رشد 100 درصدی نسبت به کنسول قبلی یعنی Xbox One. علاوه بر آن، به دلیل عدم وجود دیسو درایو، Series S تقریبا بی صدا کار می‌کند که تمرکز کردن شما بر روی بازی را بسیار آسان‌تر می‌سازد.”

تایم همچنین پلی استیشن 5 را برای اعمال “پیشرفت‌های کوچکی که با ترکیب یکدیگر تجربه‌ای انقلابی را خلق می‌کنند” مورد تمجید قرار داده است.

“بازی‌ها به‌لطف SSD، تقریبا به‌طور آنی لود می‌شوند. پردازنده گرافیکی نسبت به PS4 تقریبا 10 برابر سریع‌تر است که به جلوه‌های بصری زیبا منجر می‌شود. همچنین کنترلر جدید پر از سنسورهای بازخوردی لامسه‌ای است که بعد جدیدی را به بازی کردن می‌بخشد.

“هنگامی که یک شخصیت بر روی ماسه قدم می‌گذارد، بازیکنان سنگ‌ریزه‌ها را در کنترلر حس می‌کنند. هنگامی که Spider-Man دست خود را بر روی میله مترو قرار می‌دهد، بازیکنان سر و صدای مترو را حس می‌کنند. به این موارد اضافه کنید، و PS5 ممکن است قوی‌ترین کنسولی باشد که تاکنون دیده‌ایم.”

علاوه بر این دو کنسول نسل بعدی، نشریه تایم Adaptive Gaming Kit را (که با همکاری مایکروسافت و Logitech برای بازیکنان ناتوان طراحی شده) نیز در کنار Nvidia GeForce Now و بازی Animal Crossing: New Horizons در لیست 100 اختراع برتر سال 2020 قرار داده است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Cpt. price, post: 4897203, member: 122954″]
    تایم همچنین [URL=’https://bazicenter.com/category/playstation-5/’]پلی استیشن 5[/URL] را برای اعمال “پیشرفت‌های کوچکی که با ترکیب یکدیگر تجربه‌ای انقلابی را خلق می‌کنند” مورد تمجید قرار داده است.

    “بازی‌ها به‌لطف SSD، تقریبا به‌طور آنی لود می‌شوند. پردازنده گرافیکی نسبت به PS4 تقریبا 10 برابر سریع‌تر است که به جلوه‌های بصری زیبا منجر می‌شود. همچنین کنترلر جدید پر از سنسورهای بازخوری لامسه‌ای است که بعد جدیدی را به بازی کردن می‌بخشد.

    “هنگامی که یک شخصیت بر روی ماسه قدم می‌گذارد، بازیکنان سنگ‌ریزه‌ها را در کنترلر حس می‌کنند. هنگامی که Spider-Man دست خود را بر روی میله مترو قرار می‌دهد، بازیکنان سر و صدای مترو را حس می‌کنند. به این موارد اضافه کنید، و PS5 ممکن است قوی‌ترین کنسولی باشد که تاکنون دیده‌ایم.
    [/QUOTE]
    هنوز یه عده اینجا سرنی رو احمق خطاب می کنند ..
    به ویژگی کنسول توجه کنید متعجب میشید از این همه پیشرفت …
    و این قسمتش هم برای کسانی که میگین ps5کنسول ضعیفی هست
    .. و PS5 ممکن است قوی‌ترین کنسولی باشد که تاکنون دیده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا