اخبار بازی

زمان ساخت نسخه جدید بازی TimeSplitters فرا رسیده است

به گفته استیو الیس اکنون زمان خوبی برای ساخت نسخه جدید بازی TimeSplitters فرا رسیده است. یکی از خالق‌های این مجموعه که به تازگی نیز به استخدام شرکت مالک این IP یعنی THQ Nordic در آمده است.

استیو الیس در گفتگو با وبسایت Video Games Chronicle تایید کرد که استودیو سازنده عناوین موبایلی‌اش، تولید پروژه‌های مختلف را متوقف کرده در حالی که ایشان با THQ Nordic مشغول کار شده است.

شخصا همیشه به مجموعه TimeSplitters به عنوان یک پروژه و کسب و کار به اتمام نرسیده می‌نگریستم. این مجموعه، فرنچایزی بود که از زمان خودش جلوتر بود. این بازی مربوط به زمانی است که سایر عناوین شوتر کیفیت خوبی نداشته و بازی‌ها آنلاین هم نبودند. به نظر می‌رسد فرصت و زمان توسعه و ساخت نسخه جدید بازی TimeSplitters فرا رسیده است. بنابراین فرصت کار روی آن را به سختی می‌توان نادیده گرفت.

آهنگسار این سری یعنی گریم نورگیت (Graeme Norgate) هم اشتیاق خود را برای نسخه جدید ابراز کرده و امیدوار است تیم اصلی نیز برای توسعه این پروژه بازگردند. این اولین باری نیست که استیو الیس تلاش کرده تا نسخه جدید این سری یا TimeSplitters 4 را بسازد. در سال 2012 بود که در گفتگو با مجله EDGE اعلام کرد تمام وقتش را در سال 2008 به جلب رضایت یک ناشر برای ساخت بازی اختصاص داده اما متاسفانه موفق به انجام آن نشد زیرا پروژه او از قوانین موجود در ژانر بازی‌های شوتر دوری می‌کرد.

اکنون به گفته شرکت THQ Nordic، الیس وظیفه طرح و برنامه‌ریزی برای آینده این مجموعه را برعهده خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا