اخبار بازی

Tim Willits اهمیت عرضه ی DLC برای Rage را توضیح می دهد

Tim Willits در مصاحبه ای با Rock Paper Shotgun در GamesCom گفت که فقط رسیدن کارهای بازی به مراحل نهایی عرضه‌ به آن معنا نیست که کار روی بازی تمام شده و بازی آماده است.

او گفت در کنار اینکه که ما در حال کار کردن با Microsoft و Sony برای حل کردن مشکلات جواز عرضه ی بازی هستیم، تیم ساخت بازی در حال اعمال آخرین اصلاحات بر نسخه ی کامپیوتر بازی هستند.

او همچنین اضافه کرد که تیم بازی برای عرضه ی DLC شروع به کار کردند ولی قصد دارند که کمی منتظر بمانند تا پس از عرضه ی نسخه ی اصلی واکنش بازیکنان را ببینند و "بفهمنند چه چیزی بازیکنان را بیشتر جذب می‌کند."

"برنامه نویسان سخت مشغول کار هستند ولی طراحان مراحل بازی  در حال شروع به کار روی DLC هستند.اما ما می خواهیم کمی صبر کنیم و ببینیم مردم چه چیزی را می پسندند.زیرا نمی توانیم بر پایه ی حدس و گمان خود چیزی درست کنیم و بعد ببینیم که بازیکنان انتظار چیز دیگری داشتند.به همین دلیل ما می‌خواهیم بدانیم که چه چیزی واقعا به عنوان DLC بازیکنان را جذب خواهد کرد."

"مردم برای خرید این بازی پول زیادی خرج می کنند.اگر خریدار فکر کند که شرکت سازنده روی این بازی سرمایه گذاری و تلاش لازم را نمی گذارد برای این بازی خرج نخواهد کرد.به همین دلیل DLC مهم است.ما باید مشکلاتی که بازیکنان در طول بازی به آن برخورد می‌کنند برطرف کنیم و به صورت Patch عرضه کنیم.من فکر میکنم این مسائل مهم هستند، که به بازیکنان نشان دهیم که هنوز هم برای بازی اهمیت و ارزش قائلیم و از آن پشتیبانی می کنیم. و به همین صورت آنها را قانع میکنیم که حاضر شوند برای خرید بازی هزینه بگذارند"

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا