اخبار بازی

THQ Nordic حق ساخت دو سری TimeSplitters و Second Sight را تصاحب کرد

به‌تازگی شرکت «THQ Nordic» به صورت رسمی اعلام کرده است که حق ساخت دو سری دیگر را نیز در اختیار گرفته است. با بازی‌سنتر در ادامه همراه باشید.

 width=600 height=337 /></p><p style=به نظر می‌رسد که در حال حاضر و قبل از انتشار سومین نسخه‌ سری «Darksiders»، اوضاع برای THQ Nordic بسیار خوب پیش می‌رود. طبق اعلام رسمی این ناشر، هم‌اکنون دو سری بازی «TimeSplitters» و «Second Sight» به مجموعه آثار این شرکت افزوده شده‌اند.

«TimeSplitters» یکی از عناوین تاثیرگذار منتشر شده در اوایل دهه 2000 میلادی است که اغلب طرفدارانش با دید مثبتی از آن یاد می‌کنند. این سری بازی که بعدها دنباله‌هایی نیز برای آن عرضه شد، توسط استودیو Free Radical Design برای کنسول PS2 ساخته شده است.

«Second Sight» هم یک بازی اکشن ماجراجویی علمی تخیلی ساخته شده توسط  استودیو Free Radical Design است که در سپتامبر 2004 برای کنسول‌های PS2 ،Xbox و GameCube منتشر شد. در ادامه این بازی در سال 2005 برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شد.

با توجه به تصاحب حق ساخت این دو سری، می‌توان انتظار داشت که در آینده شاهد برنامه‌ها و نسخه‌های جدیدی از این دو سری باشیم. با این حال، THQ Nordic هنوز اطلاعات بیش‌تری را اعلام نکرده است و باید همچنان منتظر بمانیم.

همچنین، مدتی دیگر این ناشر مهم‌ترین بازی امسال خودش یعنی Darksiders III  را در تاریخ 27 نوامبر 2018 (6 آذر 1397) برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC عرضه خواهد کرد.

منبع: Gematsu

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا