اخبار بازی

آغاز دور سوم سرور اسپید تراوین ایران

تراوین یکی از قدیمی ترین بازی های آنلاین مبتنی بر وب است که طی سالهای گذشته مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است، همچون سایر کشورهای جهان در ایران نیز هواداران زیادی دارد. نسخه فارسی این بازی توسط شرکت سورنا گیمز در ایران منتشر شده است، بازی آنلاین تراوین در سبک استراتژیک است و شما با ساخت اولین دهکده خود و جمع آوری منابع و ارتش خود شروع به گسترش و تبدیل آن به مجموعه ای از دهکده های بزرگ و قدرتمند می کنید و در ادامه با تشکیل اتحاد با بازیکنان دیگر بر مناطق مختلف بازی حکم رانی می کنید و در انتهای هر سرور با شکست قوم ناتارها پیروز بازی می شوید.

تراوین ایران

 ۱۰ مهر ماه ۱۳۹۶ دور سوم سرور اسپید تراوین ایران آغاز شد، بازی تراوین سرورهایی با سرعت های متفاوت دارد، سرعت معمولی که انجام بازی در آن حدود ۱۱ ماه زمان میبرد و سرور با سرعت ۳ برابر که حدود ۳ ماه باید زمان صرف آن کرد تا بازی به پایان برسد، به دلیل سرعت سرورهای اسپید بازی با سرعت ۳ برابر در جریان خواهد بود و تمام بخش های بازی مانند جمع آوری منابع داخل بازی، ساخت و ساز و جنگ ها و حتی فتح دهکده های جدید با سرعت بیشتری نسبت به نسخه های عادی بازی انجام می شوند، بنابراین هیجان بیشتری برای بازیکنان در سرور اسپید ایجاد می شود.

تراوین ایران

سرور اسپید بازی ، به عنوان سومین سرور از این نوع است و به همین خاطر به آن دور سوم سرور اسپید ایران گفته می شود. در دور قبلی که در زمنستان ۹۵ و بهار ۹۶ برگزار شد، هزاران بازیکن با تشکیل اتحاد های قدرتمند در بازی تراوین، استراتژی های متنوعی برای پیروزی در نبرد ها اتخاذ کردند و باعث موفقیت خود و اتحادشان در بازی شدند. پیش بینی می شود با آشنایی بیشتر بازیکنان قدیمی و جدید با نسخه جدید بازی تراوین که در شهریور ماه ۱۳۹۶ منتشر شد، دور سوم سرور اسپید تراوین ایران با شور و هیجان بیشتر و اتفاقهای جالبتری ادامه پیدا کنند.

 

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا