اخبار بازی

Thief از Unreal Engine 3 استفاده می‌کند، تفاوت نسخه PC و PS4

تصمیم‌گیری ساخت بازی با Unreal Engine 3 برای طرفداران تعجب‌آور است، چرا که Epic موتور Unreal Engine 4 را بهترین موتور برای کنسول‌های نسل بعد می‌داند.
Stephane Roy تهیه کننده Thief از استدیو Eidos Montreal در مصاحبه با VideoGamer بیان کرد:"


ریبوت Thief از قدرت موتور تغییریافته Unreal Engine 3 استفاده خواهد کرد و خبری از Unreal Engine 4 در این بازی نیست چرا که درهنگامی که ما کار برروی بازی رو شروع کردیم Unreal Engine 4 هنوز کامل نشده بود و در حال توسعه بود. چیزی که برای ما اهمیت دارد انعطاف‌پذیری و استفاده از ابزار خودمان در موتور است به عنوان مثال Unreal Engine تنها موتور انعطاف پذیر از نظر ما است.
ما کار‌های زیادی برای توسعه ابزار موتور برای طراحان خود کردیم، این بازی بسیار عظیم است، و ما از ابزار‌ها زیادی در موتور استفاده کرده‌ایم. نورپردازی و سایه‌ها در گیم پلی بازی شگفت‌انگیز دیده می‌شوند، پس ما سخت در حال تلاش هستیم تا بخش رندر موتور را هرچه بیشتر ارتقا دهیم، که چطور با نورپردازی هماهنگ باشد. پس من فکر می‌کنم این سوال درباره انعطاف پذیری باشد.
هدف اصلی ما از این کار تجربه‌ای است که می‌خواهیم با بازی به شما انتقال دهیم. این موضوع برای ما اهمیت زیادی دارد. هیچ بحثی درمورد کیفیت بازی و مقایسه آن نیست، ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که با این کار شما سرگرم شوید و به دنیای Thief باور داشته باشید.
از من سوال کردند کیفیت نهایی بازی مثل بازی‌های نسل حاضر است؟ اگر جواب من بله باشد، پس من هم یک سوال دیگر می‌کنم چرا فقط ما نسل بعد را انتخاب کردیم؟. خوب درست است، بازی‌های نسل بعد بیشترین تجربه موجود را به شما خواهند داد."

Stephane Roy درباره تفاوت نسخه PS4 بازی Thief با نسخه PC افزود:"
همه می‌دانند که Thief در PC خلق شد. چیزهایی مانند رابطه کاربری، منو بازی و موارد دیگری مثل این‌ها در نسخه کنسولی بازی با نسخه PC تفاوت خواهد داشت.
ما از لحاظ بصری بازی‌ای مثل Thief تفاوت کم است. سوال این نیست که چه تعداد polygons برای استفاده از 200 دشمن بکار ببریم. سوال‌های دیگری مانند گیم‌پلی و مواردی مثل این است، بله این نسل بعد است و صحبت درمورد ویژگی‌های بصری کنسول‌های نسل بعد با یک PC high-end که صادقانه بگویم، بازی در کنسول‌های نسل بعدی بسیار به نسخه PC بازی نزدیک است. ممکن است ما امکانات بیشتری با استفاده از کارت‌های گرافیکی به نسخه PC بازی اضافه کنیم، اما مانند 10 سال پیش تفاوت نسخه PC و نسخه کنسولی زیاد نخواهد بود."

Thief در سال 2014 برای PC و PS4 به همراه سایر کنسول‌های نسل بعد عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا