اخبار بازی

Thi4f :Eidos Montreal باید به خوبی Human Revolution باشد

Stephane D’Astous رییس Eidos Montreal بالاخره تصمیم گرفت سر صحبت را در مورد جدیدترین پروژه این استودیو، Thi4f باز کند و در اولین قدم، اقدام به مقایسه آن با عنوان دیگر این استودیو یعنی Deus Ex: Human Revolution زد.

ایشان طی صحبت با مجله OXM توضیح داد که Human Revolution چگونه به آن ها کمک کرد تا آن چه را که می‌خواهند با Thi4f به آن برسند، درک کنند:

"موفقیت Deus Ex چیز هایی را به ما نشان داد. دومین بازی ما باید به خوبی Human Revolution و حتی بهتر از آن باشد و این باعث شد در استودیو اعتماد بیشتری شکل بگیرد. وقتی شما یک بازی موفق در کارنامه خود داشته باشید در نتیجه اعتماد به نفس و اعتبار بیشتری نیز خواهید داشت و این یعنی کاغذبازی کمتر برای انجام کار. ما نمی‌خواهیم تا به عنوان یک استودیوی تک منظوره که فقط قادر به ساخت یک سبک است شناخته شویم."

Thi4f با Unreal Engine ساخته خواهد شد وشامل نوعی مکانیزم آنلاین خواهد بود. همین طور قول داده شده است Thi4f چیزی بیشتر از فقط مخفی کاری ارائه خواهد داد. کمپانی تایید کرده است که با Thi4f، آن ها همان رویه گیم‌پلی که با Human Revolution در پیش گرفتند، ادامه خواهند داد؛ البته این بار با جهت‌گیری و استایلی کاملا متفاوت نسبت به قبل.

D’Astous ادامه داد: "با Deus Ex ما می‌خواستیم به شما انتخاب‌های متفاوتی برای نحوه بازی کردن دهیم و قصد انجام همین کار را با Thi4f نیز داریم. به نظر من وقتی مردم 60 دلار برای یک بازی پول می‌دهند، چیزی بیشتر از شلیک‌های تکراری و خسته کننده در راهروهای تکراری می‌خواهند، پس چه بهتر که به آن ها این انتخاب را دهیم که چگونه بازی کنند."

چهارمین قسمت از سری بازی‌های Thief هنوز تاریخ عرضه و پلتفرمی ندارد ولی انتظار می‌رود برای سه پلتفرم PC، PS3 و X360 در سال آینده منتشر شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا