اخبار بازینینتندو سوییچ

برنامه‌ای برای عرضه بازی It Takes Two بر روی نینتندو سوئیچ وجود ندارد

به‌تازگی آقای جوزف فارس کارگردان بازی It Takes Two عنوان کرده که عرضه این بازی بر روی پلتفرم نینتندو سوئیچ احتمالا امکان‌پذیر نخواهد بود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی It Takes Two

استودیو Hazelight در آستانه عرضه جدیدترین تجربه داستان‌محور کواپ خود یعنی It Takes Two است. با توجه به موفقیت A Way Out و البته Brothers: A Tale of Two Sons طبیعتا افراد زیادی وجود دارند که برای عرضه بازی جدید این استودیو در ماه آینده هیجان‌زنده هستند.

بازی قرار است بر روی کنسول‌های نسل هشت و نه و همچنین PC منتشر شود، اما طبق صحبت‌های اخیر جوزف فارس، به‌نظر می‌رسد نباید منتظر عرضه بازی بر روی نینتندو سوئیچ باشیم. او در مصاحبه اخیر خود با رسانه GamingBolt در مورد انتشار بازی بر روی سوئیچ گفت:

“نه، ما هیچ برنامه‌ای نداریم. در واقع فکر نمی‌کنم بتوانیم این کار را انجام دهیم. مطمئن نیستم، چون ما بازی‌های اسپلیت اسکرینی را می‌سازیم که اتفاقات زیادی در آن می‌افتند، و مردم بعضی اوقات این موضوع را فراموش می‌کنند. به من اعتماد کنید، اجرا کردن بازی بر روی کنسول‌های نسل قبل (PS4 و Xbox One) نیز تلاش بسیار زیادی را می‌طلبد، چون در طول بازی اتفاقات زیادی در آن واحد در حال رخ دادن هستند.”

بازی It Takes Two در 26 مارچ 2021 (6 فروردین 1400) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. این که از لحاظ تکنیکی نشه منطقیه
    ولی رسما رو موفق ترین پلتفرم به لحاظ بازی های Couch co-op بازی شون رو عرضه نمی کنن

    به هر صورت چه سوییچ پرو، چه نسل بعدش. امیدوارم وقتی مشکلات تکنیکی حل شد بازی های جوزف فارس بیان روش سریع

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا