اخبار بازی

شماره جدید بازی Test Drive هفته آینده معرفی خواهد شد

بعد از ۹ سال انتظار، سرانجام شماره جدیدی از بازی تست درایو هفته آینده معرفی خواهد شد. در ادامه با جدید ترین اخبار بازی‌ها همراه باشید.

دومین و آخرین شماره از بازی Test Drive Unlimited در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. عنوانی جهان‌باز در سبک ریسینگ که در آن بازیکنان در نقش رانندگان خیابانی در سطح شهر به انجام مسابقات با اتومبیل‌های مختلفی از شرکت‌های بزرگی مثل استون مارتین و شورلت می‌پراختند. شاید بتوان از لحاظ تجربه، سری تست درایو را نزدیک به سری فورتزا هورایزون دانست. ترکیبی از شبیه‌سازی و مسابقات آرکید تشکیل دهنده مکانیزم گیم‌پلی بازی بودند. هر چند شماره دوم بازی به دلیل وجود مشکلات تکنیکی فراوان نتوانست موفقیت شماره اولش را تکرار کند، اما همچنان به عنوان یکی از عناوین موفق در سبک ریسینگ از آن نام برده می‌شود. از آن زمان تا به امروز طرفداران سری به شدت منتظر ساخته ادامه آن برای کنسول‌های نسل هشتمی بودند، اما نه سازنده بازی مشخص بود و نه دیگر کمپانی آتاری نقشی در انتشار بازی داشت.

بالاخره ساعاتی قبل از طریق صفحه رسمی توییتر بازی تیزری منتشر شد که به صورت مستقیم ساخت شماره جدید بازی و معرفی آن را در تاریخ هفتم ماه جولای مصادف با ۱۷ تیر ماه را تایید می‌کند. حال کمپانی فرانسوی نیکن وظیفه انتشار نسخه جدید این سری را بر عهده خواهد داشت و در طول همایش NaconConnect که شامل معرفی عناوین جدید این ناشر می‌شود، شاهد معرفی شماره جدید تست درایو خواهیم بود.

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. اصلا همینکه تو تیزر بانو داره از ماشین پیاده میشه یعنی تاکید روی المانهای گذشته بازی و روابط اجتماعی داخل اون.
    از یه طرف چون سازنده و توان استودیو تا حدی میشناسم میدونم که باید سطح توقع خودم پایین نگه دارم، اما در مقابل این تیزر خیلی خوب آفتابه گرفت رو طرف قبلی :))
    هایپ شدیم.

  2. خوبیه TDU2 این بود که امضای خودش داشت.
    هورایزن ها میتونستن جایگزین خوبی باشن ولی بعد یک مدت که بازی میکنی کمبود جای خالی TDU احساس میشد.
    منظورم این نیست که TDU بازی بهتری از هورایزن هاست ولی متفاوت بود و گیم پلی یونیک خودش داشت.

    حالا که هورایزن ها و Crewها هرکدوم یک بخشی از اون نوع گیم پلی یونیک بازیو کاور میکنن، واقعا کار نسخه سوم خیلی سخته.
    آی پی دست خوب کمپانی افتاده ولی واقعا کار سختی داره.
    اونطور که معلومه Kylotonn سازنده WRCها هم حتما تو ساخت بازی همکاری میکنه.
    پس میشه امیدوار بود که فیزیک بازی نسبت به نسخه های قبل قویتر باشه ، ولی به همون شدت میشه در مورد ساخت یک بخش داستانیِ سرگرم کننده (چه آفلاین و چه آنلاین) ناراحت بود.

  3. چقدر Test Drive Unlimited 2 خاطره داره برام :دی با شوق تو ایبیزا و هاوایی زندگی میکردیم. خونه میخریدیم. میرفتیم مغازه لباس میخریدیم و … :دی

    واقعا خیلی از مکانیزمای FH رو اینجا دیده بودیم و چقدر خوب بود :دی حالا گیمپلیش اونقدرا بی نقص نبود ولی درکل با بازی خیلی خاطره هست و حال داد خیلی :دی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا