اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

طرح Friends and Family سرویس Xbox Game Pass رسما معرفی شد

طرح جدید سرویس Xbox Game Pass از همین حالا در ایرلند و کلمبیا در دسترس است و به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌صورت 5 نفره از یک اشتراک بهره ببرند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

طرح جدید سرویس Game Pass

پس از لیک شدن اطلاعات مختلف و عرضه طرح جدید گیم پس برای کاربران اینسایدر ایکس باکس، برنامه Friends & Family حالا به‌صورت عمومی در دو کشور ایرلند و کلمبیا شروع به کار کرده است. طبق اطلاعات رسمی منتشر شده، طرح جدید به کاربران Xbox Game Pass Ultimate اجازه می‌دهد تا این سرویس را با 4 شخص دیگری که در کشور مشترک زندگی می‌کنند، به اشتراک بگذارند.

هر 5 کاربر به تمام مزایای Xbox Game Pass Ultimate، از جمله سرویس ایکس باکس لایو گلد، بازی‌های گیم پس بر روی کنسول و PC، بازی‌های EA Play و سایر موارد دسترسی خواهند داشت. همچنین به تأیید مایکروسافت، تمام افرادی که از این طرح بهره می‌برند می‌توانند همزمان با یکدیگر به تجربه بازی بپردازند.

طرح Game Pass Friends & Family قیمت بالاتری نسبت به اشتراک عادی دارد و برای مثال، اشتراک ماهیانه آن در کشور ایرلند با قیمت 21.99 یورو به فروش می‌رسد (قیمت اشتراک ماهیانه گیم پس آلتیمیت در این کشور برابر با 12.99 یورو است). از آنجایی که اشتراک جدید گیم پس هنوز در بسیاری از نقاط دنیا منتشر نشده، اطلاعات کامل مربوط به قیمت آن نیز در دسترس نیست. با این وجود، مایکروسافت تأیید کرده که مشترکان فعلی Xbox Game Pass Ultimate می‌توانند هر ماه از اشتراک خود را به 18 روز از برنامه Friends & Family تبدیل کنند.

همان‌طور که گفته شد، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت‌گذاری سایر مناطق دنیا باید کمی بیشتر منتظر بمانیم. اما چنانچه قیمت برنامه Friends & Family در ریجن آمریکا نیز 10 دلار گران‌تر از اشتراک عادی گیم پس آلتمیت باشد، بدین معنا است که امکان تهیه اشتراک 5 نفره با قیمت 25 دلار در ماه وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا