اخبار بازی

The Wtcher 2، بزرگترین هایپ XBox 360

سازندگان عنوان بزرگ The Witcher 2 اعلام کردند که کنسول XBox 360 هنوز هیچ عنوانی را در حد و اندازه های The Witcher 2 به خود ندیده است. در ویدئویی که جدیدآ در رابطه با این بازی پخش شده است، یکی از سازندگان بازی می گوید که این عنوان که یک RPG به حساب می آید؛ دارای پیچیده ترین داستان در میان تمام بازیهای XBox 360 است.

همچنین در این ویدئو، قسمتهایی از بازی که مسبب اصلی موفقیت نسخه ی اول بوده اند را به نمایش می گذارد و البته یکی از سازندگان توضیحاتی را در مورد انتخاب این قسمتها ارائه می کند که باعث می شود طرفداران این بازی مشتاقانه منتظر عرضه ی نسخه ی بعدی آن باشند.

آقای Łukasz Szczepankowski که یکی از طراحان بازی هستند با گفتن این موضوع که کلآ از سیستم های این بازی نا امید بودند و با دیدن The Witcher 2 دوباره امیدوار شدند؛ اعلام کردند که تابحال هیچکدام از بازیها نتوانستند یک آزادی کامل را به گیمرها بدهند. همچنین گفت که کنسولها را بسیار دوست دارد و مشتاق است تا در بازیها با صحنه هایی از شانس های کوچک و بزرگ و انتخاب های متنوع رو به رو باشد که بتوانند بر روی گیمر تاثیر بگذارند.

او همچنین در ادامه ی صحبتهای خود گفت: " تمامی موضوعات بالا در عنوان The Witcher 2 رعایت شده است و به جرات می گویم که کنسول Xbox 360 هنوز هیچ عنوانی به پیچیدگی The Witcher 2 به خود ندیده است "

این بازی در ماه آپریل برای کنسول XBox 360 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا